دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1397 - 14:23
معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

دشمن در جنگ اقتصادی علیه ایران محکوم به شکست است

معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: ترامپ و قدرت‌های خارجی در جنگ اقتصادی علیه ایران، محکوم به شکست هستند.
کد خبر : 314019
photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۸_۱۴-۱۲-۴۶.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جهرم، حجت‌الاسلام سید‌ یدالله شیرمردی در مراسم تکریم و معارفه امامان جمعه قدیم و جدید جهرم اظهار کرد: افرادی که قصد دارند از راه گرانی دلار و اقلام غذایی مردم را از انقلاب جدا کنند، باید بگوییم که مشت در سندان می‌کوبید.

وی با بیان اینکه پایه‌های اقتصادی نظام اسلامی ایران محکم است، افزود: نه تنها ترامپ، بلکه تمام قدرت‌های عالم در جنگی که عليه مردم ایران به راه انداخته‌اند، محکوم به شکست هستند.

معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اعلام اینکه ایران بدهی خارجی کمی دارد و بالای  100 میلیارد دلار پس‌انداز در بانک‌های خارجی دارد، گفت: پول ملی کشور ترکیه بیش از 700 درصد سقوط کرده است؛ اما به‌علت اقتصاد مقاومتی در کشور ما پول ملی کمتر از 300 درصد سقوط داشت.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد وحشت و رعب بین مردم و ابزار آن فضای مجازی است، ادامه داد: در مردم رعب ایجاد می‌کنند، در صورتی که  دلار بیش از پنج درصد در اقتصاد ایران نقش ایفا نمی‌کند؛ اما این ترفندهای دشمن در مردم ما تأثیر ندارد.

شیرمردی با محکوم‌کردن حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: اگر در اهواز و جاهای دیگر خرابکاری می‌شود، به‌دلیل این است که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در بالای قله ظفر و عزت قرار دارد.

به گزارش آنا، صبح امروز در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام شیرمردی، معاون بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در فارس، از تلاش‌های امام جمعه سابق قدردانی و حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر به‌عنوان امام جمعه جدید جهرم معرفی شد.

انتهای پیام/4062/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سیدجعفر شریفی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
۰
احسنت حاجی ان شاء الله ما سربلند از این ازمایش بیرون میرویم
هلدینگ شایسته