دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 11:04

مسئول دفتر فرهنگ واحد شاهرود خواستار مشارکت بیشتر دانشگاهیان در امور فرهنگی شد

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در سلسله جلسات فرهنگی این دانشگاه از همه کارکنان، استادان و دانشجویان خواست تا با نظر، پیشنهاد و انتقادهای خود بیش از پیش دفتر فرهنگ را در اجرای برنامه‌های فرهنگی یاری کنند.
کد خبر : 31400

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام احمد نظری که در سلسله جلسات هم‌اندیشی فرهنگی برای برنامه‌ریزی ترم جدید تحصیلی با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود سخن می‌گفت، افزود : هدف از برگزاری این جلسات هم فکری و هم‌اندیشی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌های فرهنگی است و با توجه به اهمیت، ضرورت و لزوم برنامه‌ریزی فرهنگی برای ترم مهر و اهتمام و دغدغه مسئولان دانشگاه نسبت به فعالیت‌های فرهنگی بر آن شدیم تا سلسله جلساتی را با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار کنیم تا بتوانیم این مهم را با دیدی بهتر و وسیع تر به سرانجام برسانیم.


نظری افزود: حلقه‌های صالحین، برنامه‌های بسیج دانشجویی، کانون‌ها و انجمن‌ها، نشریات، کرسی‌های آزاداندیشی، بسیج اساتید و کارکنان، مناسبت‌ها، کارگاه‌های فرهنگی، هم‌اندیشی استادان، ستاد اقامه نماز ، مسابقات فرهنگی و ... از جمله موضوعاتی بود که در این سلسله جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفت .


در این جلسات شرکت کنندگان به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل فرهنگی دانشگاه پرداختند و مقرر شد نظرات کاربردی که پیشنهاد شده است برای تصویب به شورای فرهنگی ارسال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته