دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو ایوانکوویچ در نشسست خبری:

بهتر از استقلال بودیم اما با بدشانسی نبردیم/ خطا روی علی‌پور پنالتی بود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: امروز در بازی با استقلال بهتر از حریف بودیم اما با بدشانسی پیروز نشدیم.
کد خبر : 313964
13970705001022_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار کرد: در این دیدار بازیکنانم تلاش زیادی کردند و چند موقعیت خوب هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما با بدشانسی توپ‌مان راهی به چارچوب نداشت.

وی اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود در این دیدار موقعیت‌ گل زیادی را خلق کرد اما در هر صورت از شاگردانم بابت تلاشی که داشتند ممنونم.

برانکو در ادامه افزود: متأسفانه حسین ماهینی را از دست دادیم. طبق معایناتی که روی ماهینی انجام شده، او را در ادامه فصل نخواهیم داشت. ما همچنان به دنبال آماده‌سازی برای لیگ قهرمانان هستیم و این نکته خوشحال‌کننده‌ای است که بازیکنان و مربی تیم رقیب به ملاقات ماهینی آمدند و تأسف خود را اعلام کردند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به افت پرسپولیس نسبت به بازی سپیدرود و تعویض‌های این تیم بیان کرد: ما برابر استقلال بازی کردیم. برابر سپیدرود 546 پاس و 70 درصد مالکیت توپ داشتیم اما حریف ما استقلال بود. سپیدرود ته جدول است و استقلال تیمی تقویت‌شده که مدعی قهرمانی است. شما نمی‌توانید برابر استقلال 8 موقعیت گل داشته باشید. 

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا برای کنترل بازی با نگاه به بازی السد وارد زمین شدید، گفت: چگونه می‌توانیم مصلحت‌اندیشی کنیم و دربی را فدای السد کنیم؟ دو مهاجم ما به سمت دروازه استقلال حمله می‌کردند اما کل دفاع استقلال ملی‌پوش است. ما کنترل بازی را داشتیم و موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردیم که معمولاً باید این موقعیت‌ها گل می‌شد. روی علیپور نیز احتمالاً یک پنالتی شد. شانس کرنر را کمال معمولاً گل می‌کند و این‌گونه باید دربی را برد.

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته