دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک باشگاه سیاه‌جامگان در گفتگو با آنا:

سر تیمم را بُریدم تا بازیکنان توهین نشنوند/ دیگر توان تیم‌داری ندارم

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: در دیدار هفته گذشته با ملوان، شعارهای زشتی علیه تیم داده شد، تصمیم گرفتیم سر تیم را ببریم، اما با شرایط نامناسب فعلی در لیگ حضور نداشته باشیم.
کد خبر : 313918
635764402158280159.jpg

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به کنار گذاشته شدن تیم مشکی‌پوشان از لیگ دسته اول فوتبال اظهار کرد: شب گذشته در صحبت تلفنی که با فریبرز محمودزاده رئیس مسابقات لیگ دسته یک داشتم، به‌ دلیل مشکلات مالی کناره‌گیری تیمم را از این مسابقات اعلام کردم.

وی در خصوص اینکه با اعلام محمودزاده، تیم شما از لیگ دسته اول کنار گذاشته شده است، اضافه کرد: به‌ هر حال تفاوتی نمی‌کند، مهم این است که تیم از لیگ دسته اول کنار رفته است.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان بیان کرد: در دیدار هفته گذشته با ملوان در انزلی، شعارهای زشتی علیه تیم و بازیکنان ما داده شد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم سر تیم را ببریم، اما با شرایط نامناسب فعلی در لیگ حضور نداشته باشیم.

عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال انحلال تیم‌تان با شرایط فعلی وجود دارد؟ گفت: قصد داریم یک سال در هیچ مسابقاتی حضور نداشته باشیم. بعد از یک سال در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت، اما قرار نیست باشگاه مشکی‌پوشان منحل شود.

وی با اشاره به بدهی انباشته شده این باشگاه عنوان کرد: بدهی 200 هزار دلاری تبدیل به چهار میلیارد تومان شده است؛ همچنین 600 میلیون تومان بدهی داخلی داریم که پرداخت آن دیگر در توان من نیست.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی کسی با شما برای حل مشکل مالی تماسی داشته است؟ مطرح کرد: حتی یک زنگ هم به من نزده‌اند، اما اعضای شورای شهر مشهد پیگیر وضعیت تیم مشکی‌پوشان بودند.

عباسی یادآور شد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان خراسان رضوی نابودگر همه تیم‌های فوتبال مشهد بود که از اداره‌کل خداحافظی کرد و شخص دیگری امور را در دست گرفت.

وی متذکر شد: هزینه‌های باشگاه آنقدر بالا بود که دیگر توانی در من نماند و تصمیم گرفتم تیم را از لیگ کنار بکشم. بدهی به سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت نیز مزید بر علت شد تا عطای تیم‌داری را حداقل تا یک سال به لقایش ببخشم.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان در مورد وضعیت بازیکنان این تیم و پیشنهاد از سایر تیم‌ها افزود: بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم و اگر پیشنهادی به دست آن‌ها رسید با جدایی‌شان موافقت می‌کنم. 

عباسی ادامه داد: بعد از یک سال اگر تصمیم بر تیم‌داری مجدد بود، باید از صفر شروع کنیم و تیم را با استعدادهای جوانان پیش ببریم و بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنیم.

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته