دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1397 - 00:57
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو با آنا:

منتظر تصمیم رئیس‌جمهور برای تغییر در دولت هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است رئیس‌جمهور بعد از سفر تغییراتی را در کابینه داشته باشد به همین دلیل استیضاحی را در دستور کار نداریم.
کد خبر : 313906

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره احتمال استیضاح دو تن از اعضای کابینه در هفته آتی اظهار کرد: گویا رئیس‌جمهور گفته است که بنا دارد تغییراتی را در کابینه انجام دهد و بر همین اساس درخواست کرده‌اند که به‌صورت موقت بحث استیضاح در مجلس مطرح نشود.

وی افزود: قرار بر این است که رئیس‌جمهور پس از بازگشت از نیویورک تغییراتی را در کابینه انجام دهد و به‌همین‌دلیل مجلس‌شورای‌اسلامی استیضاحی را در دستور کار ندارد و منتظر تغییرات از سوی روحانی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس‌شورای‌اسلامی درباره بی وزیر ماندن طولانی‌مدت دو وزارتخانه اقتصاد و تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: معرفی نکردن دو وزیر دارای اشکال است؛ چراکه نمی‌شود وزارتخانه را برای مدت طولانی بی‌سرپرست اداره کرد؛ اما شاید رئیس‌جمهور می‌خواهد وزرای خود را پس از تغییرات کابینه و معرفی وزرای جدید یکجا معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است تأخیر در معرفی وزرا دولت، اشکالاتی را در روند کشور به‌وجود آورد. چراکه وقتی کابینه کامل باشد، بهتر می‌تواند به مردم خدمت کند.

انتهای پیام/4034/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته