دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 09:59
در گفت‌وگو با آنا

انگجی: شیوه جدید انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها، دست‌آوردهای ارزشمندی دارد/ رهبری نوین در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و استان آذربایجان شرقی گفت: شیوه جدید ارزیابی عملکرد رؤسای واحدهای دانشگاهی دست‌آوردهای ارزشمندی را برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به بار می‌آورد.
کد خبر : 31390

دکتر سید جواد انگجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به عامل رهبری به عنوان یکی از وظایف مدیریت افزود: امروز شاهد رهبری نوینی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: در شیوه جدید انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها، رهبری تحول‌گرا و چهار نوع رفتار اساسی آن شامل تأثیر مطلوب، انگیزش الهام‌بخش، تحریک عقلایی و ملاحظه فرد به فرد در نظر گرفته می‌شود.


وی افزود: این بخشنامه نشان از شناخت کامل و عمیق دکتر میرزاده از زوایای پنهان مشکلات و مسائل دانشگاه دارد.


انگجی ارزیابی و امتیازدهی به حوزه‌های" آموزش و تحصیلات تکمیلی" ، " پژوهش و فناوری " ، "دانشجویی و فرهنگی"، " برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان" و " اداری و مالی و منابع انسانی" طبق این بخشنامه را موجب ارتقای کیفیت و رشد موزون و متناسب پیکره دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: اجرای دقیق این بخشنامه باعث نهادینه شدن تدابیر علمی و عقلانی، امیدبخش و شایسته سالاری خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید به دست‌آوردهای ارزشمند اجرای شیوه جدید انتخاب و تمدید حکم رؤسای دانشگاه‌ها گفت: اصلاح هرم هیأت علمی ونسبت هیأت علمی به دانشجو، افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی، افزایش آمار مقالات ISI و ISC و ...، ایجاد ده ها پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، انجام فعالیت های فرهنگی ماندگار، اعمال مدیریت هزینه‌ها و انضباط مالی،کسب رضایت دانشگاهیان و... از نتایج مسلم و شگرف این بخشنامه خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته