دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتخابات تشکل اسلامی‌ سیاسی ندای‌ وحدت استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد

انتخابات تشکل اسلامی‌ سیاسی ندای‌ وحدت استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور دکتر مجید خزاعی رئیس واحد و استقبال پرشور استادان هیأت‌علمی در محل سالن‌کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 3139

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ابتدای این جلسه دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت درخصوص جایگاه تشکل اسلامی سیاسی استادان این واحد دانشگاهی سخنانی را ایراد و بر اهمیّت تشکیل جلسات متعدد تشکل‌ها درباره مباحث علمی و فرهنگی مختلف و هم‌اندیشی استادان در راستای گسترش فرهنگ متناسب با گفته‌های مقام معظّم رهبری تأکید وی‍ژه کرد.


وی با اشاره بر هر چه پر بار تر شدن جلسات و حضور پر رنگ استادان و اعضاء هیأت‌علمی در جلسات تشکل‌ها افزود: برای معرفی دستاوردهای بسیار ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در سطح کشور باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده نمود و تشکل‌های اسلامی سیاسی استادان می‌توانند در این راستا نقش‌آفرینی کنند.









دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با کسب بیشترین آراء رئیس تشکل اسلامی سیاسی استادان (ندای وحدت اسلامی) این واحد دانشگاهی شد.



رئیس واحد جیرفت پایه و نماد تشکل‌های اسلامی سیاسی استادان را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت وحدت، شکوفایی علم و فرهنگ، ایثارگری و محقق ساختن اهداف والای دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رشد و شکوفایی مجموعه ی بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دانست و بیان کرد: واحد جیرفت برای تحقق و اعتلای این اهداف بزرگ توانسته است در ابعاد مختلف به کارنامه‌ی موفقیّت خود بیفزاید و راه توسعه و ترقی را همزمان با دولت پر خیر و برکت تدبیر و امید با سرعت هرچه تمام به پیش ببرد.


خزاعی با تبیین و اشاره به وظایف مهم تشکل‌ها بیان داشت: رشد و ایجاد روحیه‌ی کار و تلاش جهادی مستلزم زیرساخت‌های فرهنگی مناسب می‌باشد که بحمدالله در سیستم دانشگاه آزاد اسلامی این سبک به خوبی بسترسازی شده است و این مشاهدات در واقع بیانگر میل به شاخص‌های ارزشمند طراحی شده فرهنگی است.


وی هدف از برگزاری همه ساله و منظم انتخابات تشکل‌های استادان را بسط و گسترش فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی استادان و همچنین ایجاد فضای آزاد برای انجام فعالیّت‌های سیاسی و اجتماعی به مناسبت های مختلف مانند راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال که نسبت به سال گذشته با حضور گرم و پرشور مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی همراه بود و همچنین ارتقای بینش سیاسی، اسلامی و اجتماعی استادان دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به حمایت از تشکل‌ها از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این معاونت جهت پیشبرد اهداف مقدس علمی و اسلامی جامعه دانشگاهی با محوریت دین و مسایل اجتماعی و فرهنگی رویکردهای مناسب و با ارزشی را ارائه داده است که توانسته است برای پیشرفت کشور گام های مؤثری را بردارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته