دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1397 - 00:38
رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با آنا:

ترس استکبار از قدرت‌گرفتن اسلام، عامل حمله صدام به ایران بود

رزمنده بسیجی دفاع مقدس، ترس استکبار جهانی از قدرت‌یابی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) را عامل حمله صدام به ایران دانست.
کد خبر : 313878
234643_3898655930_1000_667.jpg

موسی‌رضا محمدی ارهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم از حضور خود در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال 1364 سخن گفت و اظهار کرد: اینجانب در سال 1364 به مناطق جنگی اعزام و در گردان‌های بسیج فعالیت داشتم. در عملیات‌های عاشورای دو، کربلای یک، چهار و هشت نیز حاضر بودم.

این رزمنده دفاع مقدس  قدرت‌یابی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) در منطقه را مهم‌ترین عامل ترس استکبار جهانی دانست و افزود: استکبار جهانی می‌خواست اسلام ناب را از بین ببرد و صدام را که به‌دنبال قدرت‌طلبی بود، ابزار مناسبی دید تا به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تلاش بااخلاص مردم و رزمندگان و در نهایت امداد الهی سبب پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد.

محمدی که از کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم است، خطاب به آحاد جامعه و به‌ویژه دانشگاهیان بیان کرد: اگر بتوانیم سبک زندگی اسلامی را که همان سیره پیامبر(ص) و ائمه(ع) است در همه زمینه‌ها نهادینه کنیم و از مسائل عرفی و رسم و رسوم بی‌پایه فاصله بگیریم، می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تحقق بخشیم و در این شرایط، مسائل اقتصادی روز جامعه نمی‌تواند در این فرهنگ تأثیر چندانی داشته باشد.

انتهای پیام/4065/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته