دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کوروش تهامی به سرباز پیوست

بازیگر سریال «سرباز» از حضورش در این مجموعه تلویزیونی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر : 313865
2241371.jpg

کوروش تهامی در گفتگو با حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: به زودی مشغول بازی در سریال 50 قسمتی «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست خواهم شد.

وی با بیان اینکه در «سرباز» نقشی متفاوت بازی خواهم کرد، افزود: تصویربرداری این سریال مدتی است که آغاز شده و تا چند روز آ‌ینده برای حضور در آن، جلوی دوربین خواهم رفت.

بازیگر فیلم «رگ خواب» گفت: سریال 6 قسمتی «دختر گمشده» به کارگردانی احمد کاوری را آماده پخش از تلویزیون دارم که نقش پلیس را در آن ایفا کردم.

تهامی عنوان کرد: این سریال که برای سیما فیلم تهیه شده است درباره یک خانواده پلیس و ماجرای دختری است که گم می‌شود و خانواده‌ای که محور اصلی داستان است پرونده این دختر و دیگر دختران گمشده را دنبال می‌کنند. 

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی «اعتراف» کار احمد کاوری را آماده اکران دارم گفت: این فیلم قرار است که برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

تهامی افزود: سه فیلم سینمایی «کروکودیل» ساخته مسعود تکاور، «نفس‌های آرام» به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا و «تنها در چند دقیقه سکوت» ساخته بهاره صادقی جم  آماده اکران عمومی هستند.

 به گزارش آنا، کوروش تهامی بازیگر سریال‌های زیرتیغ، شوق پرواز، فردا دیر است ، روشنتر از خاموشی ، قلب یخی، مریم مقدس ، رستوران خانوادگی ، بچه‌های خیابان،‌ شیخ بهایی ، مشق عشق، ساعت شنی، نشانی، شب می‌گذرد، بازی مهره سفید، گمشدگان و دختر گمشده است.

انتهای پیام/4046/ خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
شمیم
United States of America
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
۰
این خیلی خوب بازی می کنه خواش می کنم در مورد این بازیگر بیشتر صحبت کنید بگید بیاد دفترتون حضوری عکسهای جدید بگیرید
هلدینگ شایسته