دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1394 - 09:49
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 104

البرز، هرمزگان، کردستان و فارس تیم‌های پیروز روز دوم بسکتبال/ امیدهای میزبان برای صعود رنگ باخت

روز دوم مسابقات بسکتبال دسته دوم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی تیم‌های البرز، هرمزگان، کردستان و فارس به پایان رسید.
کد خبر : 31384

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در روز دوم این مسابقات و از گروه اول تیم‌های لرستان و البرز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 69 بر 50 با پیروزی تیم بسکتبالیست‌های البرز به پایان رسید.


تیم‌های فارس و کرمان دیگر دیدار گروه اول را برگزار کردند که در پایان تیم فارس توانست در دیداری نزدیک و پایاپای با اختلاف یک پرتاب دو امتیازی و ثبت نتیجه 53 بر 51 بر حریف خود غلبه کند.


دیدار سوم مسابقات را تیم‌های هرمزگان و خراسان جنوبی از گروه دوم مسابقات برگزار کردند که هرمزگانی‌ها توانستند در این مسابقه با نتیجه 56 بر 31 از سد خراسان جنوبی عبور کنند.


دیدار آخر روز دوم مصاف دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که به نمایندگی از استان سمنان در این رقابت‌ها حضور دارد با تیم کردستان بود. تیم میزبان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که در دیدار اول مغلوب گلستان شده بود. این دیدار برای صعود آنها بسیار مهم بود. با این حال در پایان دیدار و در شرایطی که دو تیم در امتیاز95 بر 95 مساوی بودند نتوانستند بر حریف غلبه کنند و در پایان با یک اختلاف بازی را به کردستان واگذار کردند. این دیدار با نتیجه 96 بر 95 به نفع کردستان به پایان رسید.


کردستان با این پیروزی و با توجه به دو پیروزی روز نخست تیم صعود کننده‌ به دور بعد این مسابقات لقب گرفت و سمنان با دو شکست از تیم‌های مدعی گلستان و کردستان به احتمال زیاد برای بقا در دسته دوم تلاش خواهد کرد.


مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 9 تیم و در دو گروه 4 و 5 تیمی در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته