دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1397 - 00:05
یاران مهربان/ 69

رست‌خیز؛ مغناطیس حسینی در 24 روایت

در کتاب «رست‌خیز» 24 نویسنده، تجربه بی‌واسطه و ناب خود از حضور در جلسات روضه و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را بیان کرده‌اند.
کد خبر : 313828
_مجموعه ي كاشوب 2-630x552.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «رست خیز»  با موضوع روایت‌هایی از حضور در مجالس روضه حضرت سیدالشهدا (ع)  توسط نشر اطراف منتشر شد.سال گذشته نخستین جلد این مجموعه، با عنوان«کاشوب» منتشر شده بود و  این انتشارات قرار است هر سال در ماه محرم یک اثر را در همین قالب منتشرکند. 

 در این کتاب 24 نویسنده، تجربه بی‌واسطه و ناب خود از حضور در جلسات روضه و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را با قلمی گیرا ارائه کرده‌اند. سبک خاص روایت‌ها که ترکیبی از ادبیات مبتنی بر مستندنگاری و داستان است، جذابیت این اثر را دو چندان کرده. محمدرضا کریمی راد، احسان عبدی‌پور، حبیبه جعفریان و رویا پورآذر برخی از نویسندگانی هستند که در رست‌خیز، روایتگر لحظات حضور در آیین‌های عزاداری شده‌اند. اغلب نویسندگان دو کتاب رستخیز و کاشوب در کنار نفیسه مرشد‌زاده مدیرمسئول نشر اطراف، از دست اندرکاران مجله همشهری داستان هستند. این 24 روایت، آینه تمام‌نمایی از انعکاس عشق به سالار شهیدان با قلم‌های بدیع و پویا از نویسندگانی اغلب جوان است.

رست خیز در 216 صفحه و با قیمت 24هزارتومان توسط نشر اطراف منتشر شده است.

انتهای متن/4072/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته