اصحاب رسانه انقلاب سربازان جبهههای نبرد سخت و نرم هستند/ رویکرد جدید رسانههای دانشگاه آزاد تخصصگرایی است
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، حسن کربلایی ضمن تبیین نقش مهم رسانههای انقلاب در دوران دفاع مقدس، روشنگری و آگاهیبخشی به جامعه را از جمله مشخصات رسانه تراز انقلاب دانست و گفت: رسانه تراز انقلاب رسانهای است که بصیرتجویی و بصیرتافزایی در جامعه را هدفگذاری کرده است.
وی با بیان اینکه رسانه تراز انقلاب، رسانهای است که ضمن روشنگری و بصیرتافزایی که در رأس آن دشمنشناسی است برای ترویج فضائل اخلاقی و کرامات انسانی در جامعه تلاش کند گفت: رسانه انقلابی، سلایق فردی و گروهی و تعصبات قومی و نژادی را برنمیتابد و تنها به منافع ملی، دینی و انقلابی میاندیشد.
مدیرعامل خبرگزاری آنا، اهل قلم و راویان صادق خبر را سرمایه واقعی رسانه انقلاب دانست و گفت: اصحاب رسانه انقلاب در واقع سربازان جبهههای نبرد سخت و نرم انقلاب هستند که در برابرشان صف مستکبران قرار دارد.
کربلایی با اشاره به جایگاه رسانههای دانشگاه آزاد اسلامی در سپهر رسانهای کشور گفت: رسانههای دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت علمی پیدا و پنهان و نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده این دانشگاه سعی دارد با استفاده از این پتانسیل حضوری چشمگیر و فعالتر در عرصه رسانه داشته باشد.
وی افزود: بههمین منظور رسانههای دانشگاه آزاد اسلامی با رویکردی جدید که وجه غالب آن تخصصگرایی خواهد بود سعی خواهند کرد بین رسانه و دانشگاه ارتباطی منطقی و علمی برقرار سازند.
مدیرعامل خبرگزاری آنا در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره علت قطع همکاری با تعدادی از همکاران در این مجموعه خبری، ضمن تکذیب ادعای برخی کانالها و شبکههای اجتماعی معاند و رسانههای داخلی و خارجی ضدانقلاب مبنی بر اخراج همه خبرنگاران زن از خبرگزاری آنا گفت: یک خبرنگار را هم اخراج نکردهایم، چه برسد به همه خبرنگاران زن!
کربلایی افزود: هم اینک تعداد قابل توجهی از همکاران ما در آنا خواهران محترم و تحصیلکردهای هستند که با اشتیاق در حال فعالیتند.
وی با بیان اینکه دلیل قطع همکاری با تعدادی از خبرنگاران اعم از زن و مرد، اتمام قرارداد آنان بوده است، گفت: قرارداد تعدادی از خبرنگاران آنا به اتمام رسیده بود. طبیعی است وقتی مدت یک قرارداد به پایان میرسد، در هر جای دنیا و در هر سازمان و اداره و شرکتی، بنا به هر دلیلی، ممکن است قرارداد تمدید شود و ممکن هم است قرارداد تمدید نشود؛ این اتفاق عجیبی نیست.
مدیرعامل خبرگزاری آنا افزود: با توجه به رویکرد جدید خبرگزاری آنا در حوزه اطّلاعرسانی و خبر، قرارداد برخی از آنان تمدید نشد، آیا این اتفاق شگفتانگیزی است که برخی این چنین جار و جنجال راه انداختهاند؟
وی افزود: شاخص و معیار ما برای ادامه همکاری چه با خانمها و چه با آقایان کارآمدی، تخصص و تدین است.
کربلایی خاطرنشان کرد: برای تحول در خبرگزاری آنا و ارتقای آن تلاش خواهیم کرد و شانتاژها و فضاسازیها هیچ اثری بر عزم ما نخواهد داشت.
وی در خاتمه افزود: بهزودی از طرح جدید سایت و سامانه پیامکی خبرگزاری آنا رونمایی خواهد شد و به یاری خداوند متعال بیش از گذشته در راستای انجام رسالت خود که همانا دفاع از آرمانها و ارزشهای والای انقلاب، پیگیری خواستهها و مطالبات مردمی و نقد سازنده مسئولان و ... است، گام برخواهیم داشت.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/4028/ن
انتهای پیام/