دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 11:49
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ترافیک در جاده کرج-تهران نیمه‌سنگین است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در جاده کرج به سمت تهران گفت: درحال حاضر ترافیک در اکثر جاده‌های کشور به‌صورت روان در جریان است.
کد خبر : 313632
355.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور با اشاره به این‌که در حال حاضر در اکثر وررودی‌های کلان‌شهرها به‌ویژه تهران بار ترافیک پرحجم است، اظهار کرد: هم‌اکنون جاده کرج به تهران دارای ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از طرفی به‌طور کلی در جاده‌های کشور ترافیک روان است و وسایل نقلیه به‌راحتی در حال تردد هستند.

وی در خصوص مداخلات جوی در جاده‌های کشور گفت: درحال حاضر هیچ‌گونه مداخله جوی نداریم و آسمان اکثر استان‌های کشور صاف است. از طرفی پیش‌بینی ما این است که از فردا محورهای مواصلاتی به استان‌های گیلان و مازندران و گلستان لغزنده باشد لذا افرادی که قصد سفر به این استان‌ها را دارند با تجهیزات لازم به این استان‌ها بروند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پاسخ به‌سوال دیگری درخصوص این‌که آیا در آخر هفته محدودیت‌های خاصی را به‌ویژه در جاده‌های شمالی کشور داریم یا خیر ادامه داد: به‌دلیل سفر اکثر مردم به استان‌های شمالی کشور به‌ویژه استان مازندران در آخر هفته بنا داریم در روز جمعه ششم مهر از ساعت 6 بعدازظهر جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران را یک‌طرفه کنیم.

انتهای پیام/4044/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته