دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 11:04
در نشست رؤسای جهاد دانشگاهی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مطرح شد؛

همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جهاد دانشگاهی برای پیشرفت دانشجویان

رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز با یکدیگر دیدار و بر لزوم افزایش همکاری‌ها بین دو نهاد تأکید کردند.
کد خبر : 313607
1537882092-1537877787-02.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز با یکدیگر دیدار و بر لزوم افزایش همکاری‌ها بین دو نهاد و ایجاد امیدآفرینی و نشاط در میان دانشجویان تأکید کردند.

در این دیدار که در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام شد، ابتدا حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های پرتعداد جهاد دانشگاهی در حوزه‌ی دانشجویی و دانشگاه، بیان کرد: جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که در کنار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، فعالیت‌های خود را در دانشگاه‌ها گسترش و عمق بخشد.

وی با ابراز گلایه از برخوردهای سیاسی در کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: در این شرایط نمی‌توان برای کشور یک برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم.
 طیبی ادامه داد: البته در همین شرایط نیز در کشور می‌توان کارهای خوب و مؤثری انجام داد و جهاد دانشگاهی پتانسیل کارهای بزرگ را داراست.
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به ظرفیت مهم دانشجویی این نهاد، گفت: آماده‌ در اختیار قرار دادن این ظرفیت و توان علوم انسانی و اجتماعی به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هستیم.
در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمی نیز با اشاره به نشاط بالا و پویایی در عرصه‌های جدید جهاد دانشگاهی، بیان کرد: کارنامه‌ جهاد دانشگاهی در همه‌ دوره‌ها، از دفاع مقدس تاکنون و در اموری که موردنیاز جامعه است، پرافتخار و قابل‌تقدیر است.
وی ادامه داد: کارهای جهادی پیشرو، میان‌بر و حرکت در مرز دانش جهاد دانشگاهی و هم‌چنین فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌ سلول‌های بنیادی به‌عنوان یک برند مطرح، مایه‌ افتخارآفرینی است.
رستمی افزود: عرصه‌ درخشش جهاد دانشگاهی در زمینه کارهای اولویت‌دار و بر زمین‌مانده است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به‌ویژگی صداقت در کار علمی، گفت: جهاد دانشگاهی در این زمینه نیز خوب عمل کرده است.
وی ادامه داد: حوزه‌ فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی با توجه به فعالیت تخصصی خبرگزاری ایکنا، کم‌نظیر است.

 رستمی با اشاره به سابقه‌ فرهنگی وهنری جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: نیاز است که این نهاد در حوزه‌ هنر و به‌خصوص تئاترهای دانشجویی ورود پیدا کند.
وی در پایان گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کنار جهاد دانشگاهی است و امید است با افزایش همکاری‌ها، بتوانیم نقش مؤثری در ایجاد امیدآفرینی در دانشگاه‌ها و نشاط میان دانشجویان ایفا کنیم.
گفتنی است در این دیدار، بعضی از معاونان جهاد دانشگاهی، مدیران کل حوزه‌ ریاست این نهاد و رؤسای خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

انتهای پیام/4085/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته