دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 19:10

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج معرفی شد.
کد خبر : 313551
a0f79d1d-042f-4067-9bb2-837e6abb824e.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهنوج، فضل‌الله صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در مراسم معارفه معاون علمی این واحد دانشگاهی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم‌کردن حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهار کرد: این اعمال تروریستی و هدف قراردادن مردم بی‌پناه، نشان از آن دارد که مزدوران و حامیان آنها، بویی از انسانیت نبرده‌‌ و برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت آموزش و پژوهش با ادغام به معاونت علمی و معاونت اداری، مالی و عمرانی به اداره‌کل توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تغییر نام داده‌اند، این روند تغییرات در واحد کهنوج نیز اعمال شده است.

صمیمی با بیان اینکه پیشرفت در گرو ایده‌های جدید است، گفت: قطعاً این تغییرات در راستای پیشرفت و تعالی دانشگاه اتخاذ شده و امید است در آینده نزدیک شاهد تأثیرات مثبت آن باشیم.

رئیس واحد کهنوج همسویی، همدلی و تعهد کاری بین همکاران را مهم‌ترین عامل پیشرفت دانست و افزود: ادغام معاونت‌ها به‌معنای استفاده‌نکردن از نیروهای کارآمد نیست؛ بلکه استفاده از فکر و ایده نو برای پیشرفت بهتر است.

وی با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت بسیار بالایی در تمام حوزه‌ها برخوردار است و متقاضیان ورود به دانشگاه باید هنگام انتخاب محل تحصیل به هرم هیأت علمی، امکانات و محیط علمی دانشگاه توجه داشته باشند.

در این جلسه‌ که با حضور اعضای هیأت رئیسه و مدیران این واحد دانشگاهی برگزار شد، عبدالله یزدی به‌عنوان معاون علمی این واحد دانشگاهی معرفی شد.

در این مراسم همچنین وحید قربانی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج معرفی شد.

انتهای پیام/4065/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته