دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان سما:

حمایت از مناطق محروم در اولویت برنامه‌های سما قرار دارد

رئیس سازمان سما با اشاره به اینکه تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش مدارس و آموزشکده‌های سما استان ادامه دارد، گفت: مدارس سما در مناطق محروم گسترش می‌یابد.
کد خبر : 313533
دلگان4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دلگان، علیرضا منظری‌ توکلی ظهر امروز در شورای اداری دلگان، اظهار کرد: شهرستان دلگان به عنوان نگینی درخشان از ظرفیت‌های گوناگون برخوردار است که در صورت هدایت نیروی انسانی و توسعه آموزش و مهارت‌آموزی در سطوح بالا به‌راحتی ظرفیت ارتقا به قطب اصلی اشتغال استان سیستان و بلوچستان را دارد.

منظری‌ توکلی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی سما باید مکانی برای تربیت دانشجویان  بااخلاص باشد، گفت: جامعه اسلامی به این دانشجویان  نیاز دارد و در این راستا،  حمایت از مناطق محروم در اولویت برنامه‌های سما قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش مدارس و آموزشکده‌های سما در سیستان و بلوچستان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مدارس سما در مناطق محروم گسترش می‌یابد.


دانشگاه آزاد نقش پررنگی در تربیت نیروی انسانی ایفا می‌کند

امام جمعه دلگان نیز با تجلیل از پیگیری‌های صورت‌گرفته و مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند نقش پررنگی در تربیت نیروی انسانی و آینده‌ساز دلگان ایفا کند که این مهم به توسعه و امنیت منطقه کمک می‌کند و الحمدلله گام ایجاد واحد سما، گام خوبی است. 

حجت‌الاسلام عظیم بامری تصریح کرد: با روحیه نشاط و تلاشی که در دلگان در بین‌ مدیران وجود دارد، مطمئنا زمینه توسعه این واحد دانشگاهی به سرعت فراهم می‌شود.

دلگان مهد مردمانی ولایت‌مدار است

فرماندار دلگان نیز در این جلسه با اشاره به تعداد شهدای دلگان و نقش مردم دلگان در دفاع مقدس و سایر عرصه‌های حماسی کشور، گفت: در دلگان هیچ مانعی برای توسعه آموزش عالی وجود ندارد و ضرورت این توسعه زمانی روشن‌تر می‌شود که شاهد حضور بسیاری از دانشجویان دلگان در دانشگاه‌های مختلف استان هستیم.

به گفته مجتبی شجاعی با گذشت سال‌ها از آغاز توسعه آموزش عالی در استان، متأسفانه تاکنون استقرار یک ‌واحد دانشگاهی در این شهرستان محقق نشده بود که امیدواریم با آغاز به کار این دانشگاه، شاهد رونق شهر باشیم. 

وی تصریح کرد: وجود مراکز آموزش عالی در هر منطقه رونق‌بخش توسعه و تعالی آن بوده و جامعه را پویا و بانشاط می‌کند و در شهرستان دلگان که مهد مردمانی ولایی بوده و دارای نجابت، اصالت، هویت و فرهنگ و تمدن بالایی هستند، وجود دانشگاه سبب حفظ ارزش‌ها و رشد و توسعه همه‌جانبه منطقه می‌شود. 

انتهای پیام/4062/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته