دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 06:49
رئیس‌کل تعزیرات خراسان رضوی در گفتگو با آنا خبر داد:

کشف 17 هزار پوشک بچه در شهرستان درگز خراسان رضوی

رئیس کل تعزیرات خراسان رضوی از کشف انباری با موجودی 17 هزار پوشک بچه خبر داد.
کد خبر : 313524
366.jpg

حمیدرضا کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین کشفیات کالاهای احتکارشده در استان خراسان رضوی و اقدامات مأموران سازمان تعزیرات در هفته‌های اخیر با بیان این‌که مأموران تعزیرات استان خراسان رضوی حتی در روزهای تعطیل نیز به‌دنبال افرادی هستند که اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم می‌کنند، اظهار کرد: مأموران سازمان تعزیرات استان در هفته گذشته انباری را در شهرستان درگز کشف کردند که اقدام به احتکار 17 هزار پوشک بچه و مقداری دستمال کاغذی کرده بود و ضمن دستگیری عوامل این انبار، این تعداد از پوشک و دستمال کاغذی را بین مردم توزیع کردند. 

رئیس کل تعزیرات خراسان رضوی  با اشاره به کشف انبارهای گسترده از دارو در هفته‌های گذشته ادامه داد: اخیراً نیز مأموران ما انباری را که 2 هزار کارتن رب خوراکی با ارزش مالی 2 میلیارد ریال احتکار کرده بود را در مشهد کشف کردند. 

وی افزود: این افراد قصد داشتند تا رب‌های خوراکی را با قیمت بالا به بازار عرضه کنند که قبل از اقدام آن‌ها مأموران ما این انبار را کشف و پرونده تعزیراتی برای افراد خاطی تشکیل دادند.

کشف 37 انبار احتکار کالا در مشهد در 6 ماه ابتدایی امسال

رئیس‌کل تعزیرات استان خراسان رضوی در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 68 انبار در خصوص احتکار در استان خراسان رضوی کشف شده که از این تعداد 37 مورد مربوط به مشهد بوده است.

انتهای پیام/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
۰
همش دروغ

هلدینگ شایسته