دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 14:45
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم پرداخت به‌موقع تسهیلات بانکی به کشاورزان یزدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه ارائه تسهیلات کشاورزی از سوی بانک‌ها انجام شده است، ‌گفت: ‌لازم است پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان به‌موقع باشد.
کد خبر : 313459
n82767618-72060086.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، علی زینی‌وند صبح امروز در نشست هماهنگی نحوه اجرای مصوبه هیأت وزیران درخصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده، یکی از اولویت‌های بانک‌های استان یزد را حمایت از بخش کشاورزی دانست و بیان کرد: متأسفانه کمبود بارندگی و خشکسالی پی‌درپی در استان، تأثیر به‌سزایی بر تولید محصولات کشاورزی داشته است.

وی ادامه داد: لازم است بانک‌های استان درخصوص اجرای مصوبه هیأت وزیران در رابطه با بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده وحدت رویه داشته باشند و در این رابطه به یک شیوه عمل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به شرایط ویژه کشور خاطرنشان کرد: ضروری است در این شرایط، مشمولان واجد بهره‌مندی از امهال تسهیلات کشاورزی از افراد سودجو متمایز شوند و کسانی که می‌خواهند به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی سودجویی و به اقتصاد کشور ‌آسیب وارد کنند، شناسایی و با آنها برخورد قانونی لازم انجام شود.

زینی‌وند از اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد خواست تا میزان خسارت شهرستان‌های استان در بخش کشاورزی بر اثر خشکسالی‌های اخیر را به‌صورت دقیق به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گزارش دهد.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته