دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 13:40

دانشجویان کالج سلطنتی لندن بالاترین درآمد را دارند

نتایج بررسی‌های جدید نشان می‌دهد متوسط درآمد فارغ‌التحصیلان کالج سلطنتی لندن از درآمد فارغ‌التحصیلان آکسفورد نیز بالاتر است.
کد خبر : 313414
the-11-most-expensive-countries-for-a-university-education.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از گاردین، آمارهای اخیر نشان می‌دهد که متوسط درآمد دانشجویان کالج سلطنتی لندن در سال اول بعد از فارغ‌التحصیلی 37 هزار و 931 پوند است که حدود 5 هزار پوند از درآمد فارغ‌التحصیلان آکسفورد بیشتر است.

بر اساس نتایج تحقیقات وب‌سایت کاریابی ادزونا، فارغ‌التحصیلان کالج سلطنتی لندن در سال اول بعد از اتمام دوره تحصیلی بالاترین حقوق را دریافت می‌کنند. متوسط درآمد فارغ‌التحصیلان کالج سلطنتی لندن حدود یک پنجم بیشتر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج است.

گاردین فهرستی از متوسط درآمد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های انگلستان را منتشر کرده که کالج سلطنتی لندن در مقام اول آن جای گرفته است.

کالج سلطنتی لندن جزء 10 دانشگاه اول رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های انگلستان 2019 از نگاه گاردین است. تمرکز اصلی این دانشگاه بر پزشکی، مهندسی و موضوعات تکنولوژی محور است که احتمالاً به همین دلیل فارغ‌التحصیلان آن نسبت به دیگر دانشگاه‌ها درآمد بیشتری دارند.

با وجود این که کالج کینگز لندن در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های انگلستان از نگاه گاردین در جایگاه 58 قرار دارد؛ اما درآمد فارغ‌التحصیلان این کالج از درآمد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج  بیشتر است.

 فارغ‌التحصیلان کالج کینگز لندن به‌طور متوسط 33 هزار و 77 پوند درآمد دارند و به همین دلیل در جایگاه دوم این لیست قرار دارد.

هفت مورد از 10 دانشگاه لیست بالاترین درآمد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های انگلستان جزء 10 دانشگاه اول در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های انگلستان از نگاه گاردین است. 

همه 10 دانشگاه انگلستان با بالاترین درآمد فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌های عضو گروه راسل هستند.

در این لیست درآمد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های انگلستان یک سال پس از اتمام دوره تحصیلی در نظر گرفته شده است. آکسفورد پس از کالج سلطنتی لندن و کالج کینگز لندن در جایگاه سوم قرار گرفته است. درآمد دانشجویان آکسفورد به‌طور متوسط 32 هزار و 372 پوند است.

کالج دانشگاهی لندن در مقام چهارم این لیست و دانشگاه کمبریج نیز در جایگاه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/4021/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته