دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 11:36
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت در گفتگو با آنا خبر داد:

آماده‌باش مأموران راهور پایتخت تا 15 مهر

جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت از آماده‌باش ماموران راهنمایی‌و‌رانندگی تهران تا 15 مهرماه برای کنترل حجم ترافیک خبر داد.
کد خبر : 313382
عابدی.jpg

سرهنگ حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران با توجه به آغاز سال تحصیلی و بالا بودن حجم ترافیک در معابر و خیابان‌های پایتخت اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیکی اکثر معابر و خیابان‌های تهران تخلیه شده است؛ البته معمولاً با آغاز سال تحصیلی ترافیک‌های شهری تا ساعت 9 صبح  ادامه دارد و پس از آن به حالت عادی برمی‌گردد.

جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: هم‌اکنون بزرگراه‌های شهر تهران روال ترافیکی روزهای قبلی خود را دارند.

وی با بیان این‌که همواره نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول حجم ترافیکی بیشتری را در خیابان‌ها شاهد هستیم، عنوان کرد: با تلاش مأموران راهور ناجا در شهر تهران و همکاری با سایر نهادهای ذیربط در مهرماه امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته وضعیت بهتری در کنترل ترافیک داشته‌ایم.

جانشین رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به‌سؤال دیگری در خصوص این‌که تا چه زمانی مأموران راهور برای کنترل ترافیک پایتخت در آماده‌باش کامل هستند، یادآور شد: همواره با آغاز سال تحصیلی حجم ترافیک بالا می‌رود لذا مأموران پلیس راهور تهران نیز برای کنترل حجم ترافیک تا 15 مهر در آماده‌باش کامل خواهند بود.

عابدی در پایان عنوان کرد: استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز کمک شایانی به وضعیت ترافیکی معابر و خیابان‌های تهران می‌کند. بر همین اساس از خانواده‌ها تقاضا داریم در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی برای رساندن فرزندان خود به مدارس استفاده کنند.

انتهای پیام/4044/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته