دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 17:15
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 97

آذربایجان شرقی و غربی، پیروز و مغلوب مسابقات هندبال

دومین روز مسابقات هندبال دسته دو پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائم‌شهر با رقابت چهار تیم آذربایجان غربی و همدان، کرمان و آذربایجان شرقی، عصر امروز پیگیری شد و آذربایجان شرقی با نتیجه 20 بر 15 بر کرمان غلبه کرد و آذربایجان غربی با نتیجه 16 بر 13، مغلوب همدان شد.
کد خبر : 31337

به گزارش خبرنگار آنا، در مسابقه تیم‌های آذربایجان غربی و همدان 29 گل به ثمر رسید که طی آن تیم همدان با مربیگری آقاخانی موفق شد حریف خود را با اختلاف 3 امتیاز و نتیجه 16 بر 13 شکست دهد.


تیم آذربایجان غربی از این دوره از مسابقات حذف و برای کسب مقام سوم و چهارمی گروه خود فردا به رقابت می‌پردازد. در این بازی رضا سمائی و فرزاد امامی با زدن 5 گل بهترین بازیکن میدان بودند.


در بازی دوم رقابت بین شاگردان هاشمی تیم آذربایجان شرقی و علی مرادی از کرمان صورت گرفت که شاگردان مرادی در جدالی تنگاتنگ در نیمه نخست موفق شدند با اختلاف یک امتیاز و نتیجه 9 بر 8 شاگردان هاشمی را شکست دهند ولی در نیمه دوم آذری‌ها با استفاده از فرصت‌های طلائی و اخراج دقیقه یک علی مهدیزاده بازیکن شماره 11 کرمان بازی را به نفع خود به پایان رساندند تا پیروز میدان با نتیجه 20 بر 15 باشند.


در این بازی شهاب صادقی شماره 10 تیم آذربایجان شرقی با 8 گل زده و مهدی آزاد منجیری شماره 22 تیم کرمان با 9 گل زده بهترین بازیکنان میدان بودند.


با به پایان رسیدن روز دوم مسابقات دسته دو هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی تیم‌های خراسان رضوی، خوزستان، آذربایجان شرقی و همدان برندگان مسابقات امروز بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته