دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص):

دشمن هرگز نمی‌تواند پروژه‌ ناامن‌سازی ایران را پیش ببرد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دشمن هرگز نمی‌تواند پروژه‌ ناامن‌سازی ایران را پیش ببرد، صلابت جمهوری اسلامی با این ترقه‌بازی‌ها نظام به عقب بازنمی‌گردد.
کد خبر : 313291
13951120001364_PhotoA.jpg

سردار سرتیپ دوم علی بلالی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تحلیل کیفیت تدابیر امنیتی و حفاظتی رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: اتفاق افتادن این حادثه مقداری ناشی از سهل‌انگاری تیم حفاظتی بود.

وی با بیان اینکه این‌ تروریست‌ها در حدی نبودند که بتوانند اقدام تروریستی انجام دهند، تصریح کرد: اگر این رخنه امنیتی را می‌پوشاندیم این اتفاق رخ نمی‌داد و باید بیشتر از این‌ هوشیار بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تأکید بر این مطلب که نیروهای امنیتی و حفاظتی باید همیشه آماده باشند، ادامه داد: اولین نکته‌ای که در این حادثه به وضوح دیده می‌شود تساهل در تأمین امنیت آن منطقه است و اگر این موضوع را حل‌وفصل کنیم چنین اتفاق‌هایی هرگز رخ نخواهد داد، زیرا قدرت جمهوری اسلامی چنان بالاست که حتی نمی‌توانند با وجود حمایت‌های خارجی کاری کنند. 

وی افزود: ملت ایران به واسطه اتحاد و همدلی، پشتیبان مسئولان کشور هستند و وقتی این حمایت مردمی را مشاهده می‌کنیم، موظف به انجام صحیح کارها هستیم و دشمن بداند هرگز نمی‌تواند پروژه‌ ناامن‌سازی ایران را پیش ببرد و بداند که صلابت جمهوری اسلامی بسیار بالاست که با این ترقه‌بازی‌ها نظام به عقب بازنمی‌گردد و اتفاق اخیر هم فقط ناشی از غفلت بود.

انتهای پیام/4079

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
کلانتری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
۰
مرگ بر استکبار تا پای جان به پای انقلاب ایستاده ایم
هلدینگ شایسته