دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 16:21

علوی فاضل: هیچ موسسه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه انتخاب رشته همکاری ندارد

علوی فاضل اعلام کرد: هیچ موسسه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه انتخاب رشته همکاری ندارد.
کد خبر : 31323

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر مجتبی علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۴ در نظر داشته باشند که دانشگاه آزاد اسلامی با هیچ فرد یا موسسه ای در زمینه انتخاب رشته یا مشاوره همکاری نداشته و نماینده ای هم در هیچ یک از موسسات خصوصی و بیرون از دانشگاه آزاد اسلامی ندارد.


وی به داوطلبان توصیه کرد: در زمینه انتخاب رشته یا مشاوره، مراقب برخی از سودجویان در این زمینه باشند و با مشاهده هر تبلیغی به موسسات انتخاب رشته مراجعه نکنند.


علوی فاضل همچنین از داوطلبان خواست در صورتی که در زمینه انتخاب رشته با هر گونه سوال یا ابهامی مواجه شدند با شماره تلفن گویای ۴۷۴۳ تماس حاصل کنند و یا به سایت www.azmoon.org مراجعه و سوال خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح تا کارشناسان به سوالات آن ها پاسخ دهند.


رشته اتاق عمل واحد تبریز به مجموعه رشته های گروه پزشکی اضافه شد


وی هم چنین از اضافه شدن رشته اتاق عمل واحد تبریز به مجموعه رشته های گروه پزشکی خبر داد و گفت: رشته اتاق عمل واحد تبریز در مقطع کارشناسی، که بعد از باز شدن سامانه ثبت نام مصوب شد، هم اکنون به دفترچه انتخاب رشته های گروه پزشکی افزوده شده است که متقاضیان می توانند آن را در لیست انتخاب های خود در نظر بگیرند.


علوی فاضل در ادامه افزود: آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام خود را به طور قطعی انجام داده اند، می توانند با امکان ویرایش، در صورت تمایل این رشته را در انتخاب های خود در نظر بگیرند .


علوی فاضل در پایان گفت: انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری ۹۴، که در روز شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، تا روز سه شنبه ۲۰ مرداد ادامه خواهد داشت، ولی بهتر است داوطلبان ثبت نام خود را هر چه سریعتر انجام دهند و به روزهای آخر موکول نکنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته