پشت آموزش عالی آمریکا به مردم گرم است
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از کرایمسون، بررسیهای اخیر حاکی از آن است که حتی با وجود افزایش شکاف مالی بین دانشگاهها و کالجهای آمریکا، مردم همچنان از آموزش عالی این کشور حمایت میکنند. کمپین جذب سرمایه دانشگاه هاروارد توانسته است 9/6 میلیارد دلار جمعآوری کند که این امر نشان میدهد مردم آمریکا چقدر به این دانشگاه و آموزش عالی این کشور باور دارند؛ با این حال به گفته متخصصان خبر از تنشهای مداوم این صنعت نیز میدهد.
کمپین جذب سرمایه به تلاش یک مؤسسه یا نهاد آموزشی برای جمعآوری مقدار زیادی پول در یک بازه زمانی مشخص گفته میشود.
این کمپین در سال 2013 در دانشگاه هاروارد راهاندازی شد تا رکورد دانشگاه استنفورد را بشکند، دانشگاه استنفورد در سال 2012 توانسته بود 6/2 میلیارد دلار سرمایه جذب کند.
تعیین هدف 6/5 میلیارد دلاری در آن زمان برای هاروارد بلندپروازانه محسوب میشد؛ با این حال پس از گذشت سه سال این دانشگاه موفق شد مبلغی بسیار بیشتری را جذب کند. هفته گذشته اعلام شد که دانشگاه هاروارد در کمپین جذب سرمایه حدود 9/6 میلیارد دلار جمعآوری کرده است.
با وجود این که دانشگاه هاروارد و آموزش عالی آمریکا سر اعمال مالیات بر ذخایر ارزی برخی از مؤسسات آموزش عالی خصوصی درگیر مسائل سیاسی شدهاند؛ اما کمپین جذب سرمایه این دانشگاه توانسته است موفقیت چشمگیری به دست آورد.
به گفته متخصصان، نتایج این کمپین نه تنها حاکی از موفقیت دانشگاه هاروارد است بلکه نشان میدهد مردم آمریکا بر این باورند که آموزش عالی ارزش حمایت و پشتیبانی را دارد.
انتهای پیام/4021/
انتهای پیام/