دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 16:49

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در برگزاری اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های گرمسار و ارادان گفت : ثبت نام اردوی جهادی با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم آغاز شده است.
کد خبر : 31321

به گزارش خبرنگار آنا، محمدتقی بابکی افزود: ثبت نام اردوی جهادی با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم آغاز شده ودر مرحله اول 110 نفر از دانشجویان به روستاهای چشمه نادی، چندآب، کرند وحسین آباد کورس در بخش ایوانکی و مرکزی گرمسار اعزام خواهند شد.


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان، هدف از برگزاری این اردو را نهادینه کردن امر خدمت به مردم و ایجاد دلگرمی و امیدواری در بین روستائیان مناطق محروم یاد کرد و گفت: اردوی جهادی نمونه کوچکی از جهاد در راه خدا و فرصتی مناسب برای خودسازی در کنار مردم روستاها به شمار می‌رود.


بابکی با بیان اینکه اردوی جهادی حرکتی فرهنگی و فرصت بسیار مناسبی است برای خدمت‌رسانی در ابعاد مادی و معنوی به مردمی که از امکانات مختلف شهری محروم‌اند و موقعیت بسیار مناسب برای خودسازی، کسب تجربه، آشنایی با زندگی‌ مردم و در واقع یک نوع خدمت‌رسانی به خود است و دانشجویان جهادگر به عنوان سفیران کار و تلاش در روستا مشغول به فعالیت با توجه به سطح توانمندی و علاقه‌های خود می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی با کسب علم ودانش و تحقیق برای دانشجویان با هدف رسیدن به قله‌های علمی سپری می‌شود، دوران فراغت از تحصیل در تابستان فرصت مغتنمی است تا این ساعات درخدمت به مردم طی یک جنبش دانشجویی غنی شود.


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان یادآوری کرد: این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، پس از پایان امتحانات ترم تابستان از 12 شهریور به مدت 10 روز در روستاهای محروم شهرستان های گرمسار و آرادان ویژه خواهران و برادران در تمام مقاطع و رشته های تحصیلی برگزار خواهد شد.


وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه های بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستانهای گرمسار و آرادان مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته