دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1397 - 06:06
مسئول روابط عمومی حزب اسلامی کار:

دولت را برای عبور از مشکلات یاری می‌کنیم/ بی‌تفاوتی شورای شهر به برنامه‌های حزب کار

مسئول روابط عمومی حزب اسلامی کار گفت: وظیفه خودمان می‌دانیم به دولت برای عبور از مشکلات کمک کنیم.
کد خبر : 313197
n82823016-72161798.jpg

انسیه طلاگر در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اینکه اصلاح‌طلبان به‌عنوان عقبه دولت به فکر مردم نیستند، اظهار کرد: نمی‌توان همه اصلاح‌طلبان را در یک قالب قرار داد، چرا که برخی از آن‌ها مثل حزب اسلامی کار، معتقدند جریان اصلاحات نیازمند اصلاح است.

وی با تأکید براینکه نمی‌توانیم بی‌تفاوتی به شرایط کشور را به تمام اصلاح‌طلبان تعمیم دهیم، تصریح کرد: حزب اسلامی کار در زمینه‌های گوناگون کارگروه‌های تخصصی دارد؛ حتی در زمان تشکیل شورای اسلامی شهر تهران هم  برنامه کامل و جامعی ارائه کرد، اما برنامه‌هایش با بی‌توجهی مواجه شد.

مسئول روابط عمومی حزب اسلامی کار با بیان اینکه حزب کار افزون بر شناخت معضلات، برای آنها راهکار دارد،گفت: وظیفه خودمان می‌دانیم تا دولت را برای عبور از مشکلات به‌وجودآمده کمک کنیم.

طلا‌گر تصریح کرد: احزاب و جناح‌ها نباید به دنبال سهم‌خواهی از دولت باشند، شاید اصلاح‌طلبان گفتگوهای اختلافی درون جریانی داشته باشند، اما نباید اینگونه تلقی کنیم که به فکر مردم نیستند. 

وی با بیان اینکه مردم خودشان هم باید برای برون‌رفت از مشکلات کمک کنند، خاطرنشان کرد: باید این ناامیدی از میان مردم برداشته شود و با وحدت مشکلات را پشت سر بگذاریم. در این راه اصلاح‌طلبان هم همراه مردم هستند و خود را از مردم می‌دانند و تا جای ممکن تلاش خودشان را برای کمک به دولت می‌کنند و ناامید هم نیستند.

انتهای پیام/4034/خ

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب اسلامی کار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته