دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1397 - 14:11
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران:

فاز دوم انتقال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران پایان یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از پایان فاز دوم انتقال دانشجویان این دانشگاه به ساختمان پونک خبر داد.
کد خبر : 313146

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدعلی ابطحی اظهار کرد: انتقال دومین گروه دانشجویان در تداوم سیاست‌های اجرایی رئیس هیات امنا و دستور صریح ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ایجاد دانشگاهی سرآمد در حیطه علوم پزشکی در سطح منطقه و با هدف افزایش سرانه فضای فیزیکی و ارتقای کیفیت آموزش صورت گرفته است.

وی افزود: در فاز اول حدود 3 هزار نفر از دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامایی ورودی سال‌های 94 و 95 و دانشجویان رشته‌های بهداشت، مهندسی پزشکی و روانشناسی ورودی بهمن 96 از بهمن 96 منتقل شدند. در فاز دوم که از نیمه دوم شهریور کلید خورد تمام دانشجویان و پرسنل دانشکده‌های پرستاری و مامایی و دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی به ساختمان پونک منتقل و در حال حاضر مستقر شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: در جریان این انتقال، آموزش دانشجویان همچنان توسط استادان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران انجام می‌شود و مدرک فارغ‌التحصیلی تمام دانشجویان، کماکان توسط دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صادر خواهد شد.

ابطحی در پایان اظهار کرد: همزمان با آغاز نیمسال تحصیلی جدید دانشجویان این دو دانشکده در ساختمان جدید مستقر خواهند بود و  در صدد هستیم تا در نیمسال آینده نیز بخش دیگری از دانشجویان را به ساختمان جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب