دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1397 - 12:29
دوم مهر سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان؛

قطب علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان 31 ساله شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، سال 1366 راه‌اندازی و اکنون قطب علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان محسوب می‌شود.
کد خبر : 313092
تصوبر خبر سالروز تاسیس واحد-2.JPG

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در فلاورجان به مناسبت دوم مهر، سالروز راه‌اندازی این واحد دانشگاهی، اظهار کرد: واحد فلاورجان سال 1366 راه‌اندازی و با ایجاد رشته زبان و ادبیات عرب، فعالیت خود را در ساختمان‌های استیجاری آغاز کرد.

شهلا روزبهانی  افزود: با توکل به خداوند متعال و همت مسئولان، مراحل ساخت و توسعه فیزیکی این واحد دانشگاهی روز به روز گسترش یافت و با اضافه‌کردن رشته‌های جدید، این دانشگاه توانسته در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی افتخارات زیادی را کسب کند و اکنون با داشتن 6 رشته در مقطع دکتری و 13 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی ادامه داد: اکنون واحد فلاورجان در 44 رشته مقاطع دکتری، کارشناسی‌ارشد، کارشناسی و کاردانی پذیرش دانشجو دارد و با داشتن 102 عضو هیأت علمی تمام‌وقت، 3 هزار و 500 دانشجو و بیش از 12 هزار فارغ‌التحصیل، نخستین و بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان فلاورجان و قطب علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی، امکانات تحصیلی مطلوبی مانند آزمایشگاه‌های تحقیقاتی با دستگاه‌های مدرن و مجهز دارد.

روزبهانی ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند متعال، تلاش و همت مسئولان و همکاران برای ایجاد رشته‌های جدید به‌ویژه در مقاطع دکتری و کارشناسی‌ارشد متناسب با نیاز علاقه‌مندان به تحصیلات عالی تلاش و رشته‌های جدید راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/4062/4065/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته