دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1397 - 17:34
آنا از واکنش‌های توئیتری به شوخی تلخ وزیر بهداشت گزارش می‌دهد؛

همین‌قدر دور از درد مردم!

انتشار کلیپ شوخی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با یک پیرمردبیمار سالخورده، مورد انتقاد دانشجویان قرار گرفت.
کد خبر : 313088
1395060914.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به‌تازگی فیلمی از وزیر بهداشت در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که در آن وزیر بهداشت با یک پیرمرد بیمار به شکل تمسخرآمیزی شوخی می‌کند.

حسام‌الدین آشنا مشاور روحانی به فیلم منتشرشده از وزیر بهداشت نیز واکنش نشان داد و گفت: «با مردم دردمندمان بهداشتی تر سخن بگوییم. شوخی‌های بامزه‌مان را بگذاریم برای محافل خودمانی‌تر. بر زخم‌ها نمک نپاشیم.»

این برخورد وزیر بهداشت واکنش فعالان فضای مجازی را هم در پی داشت.

یکی از کاربران دانشجو به نام سادات بانو امیرخانی در برابر شوخی وزیر نوشت: «پیرمرد به وزیربهداشت میگه پول فیزیوتراپی ندارم، وزیر خیلی بانمک طور میگه خوب خودت بمال! این تز که وزرا باید از متمولین باشن تا چشم و دل سیر باشن یک باگ بزرگ دارد که ممکن است همین‌قدر دور از درد مردم و بی‌شعور هم باشند! آقای دولت کمی شعور لطفاً»

سارا طلا دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشکده دکتر شریعتی در صفحه شخصی خود نوشت: «فکر کنم امروز ملت فهمیدند، مشکلات مربوط به حوزه بهداشت درمان و گرانی دارو و خدمات را در برگه در برگه بنویسند و در  شیشه مربا در دریا بندازند، بهتر جواب می‌گیرند تا بروند پیش قاضی‌زاده‌ هاشمی. شما تو سکوت پورشه سواری بکنی هم ما راضی‌ایم!»

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در صفحه‌ای به نام «سالار» این‌گونه واکنش نشان داده است: «اصلاً مشکل جمله احمقانه وزیر نیست! مشکل خنده‌های پاچه‌خوار طور اطرافیان اون پیرمردِ که هر جور شده می‌خواهند خودشان را در دل وزیر جا کنند تا عزیز دربار همایونی به خیال خود بشوند!»

این فعال فضای مجازی در ادامه بیان کرد: «این یعنی اشرافیت سیاسی و اقتصادی خوب جا افتاده تو این مملکت بعد ۴۰ سال از انقلاب مستضعفین!»

محمد مهری دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در پیام توییتری به بیاینه روابط عمومی  وزارت بهداشت، واکنش نشان داد و نوشت: «مثل این می‌مونه  که من در سفری قاضی‌زاده‌ هاشمی رو ببینم و محکم بزنم پس گردنش و بعد بیانیه بدم که در دیدارم با وزرا باهاشون شوخی پشت وانتی می‌کنم و این طبیعی است.»

احسان تقدسی دانشجوی رشته روابط بین الملل رفتار وزیر بهداشت را اینگونه تحلیل می‌کند: «خودت بمال گفتمان غالب دستگاه اجرایی کشور در پنج سال گذشته  جز افراد معدود  بوده است. گفتمانی که نتیجه مستقیم حرام‌خواری، اشرافی‌گری و فاصله گرفتن مسئولان از درد و رنج مردم است، همان مردمی که قرار بود ولی نعمت مسئولان باشند. »

انتهای پیام/4084


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته