دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1397 - 12:26
سخنگوی مجمع نیروهای خط امام:

نخبگان در حادثه اهواز شتاب‌زده عمل نکنند/ لزوم برخورد قاطع نیروهای امنیتی

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام از نخبگان خواست در خصوص حادثه اهواز شتاب‌زده عمل نکنند و همچنین خواستار برخورد قاطعانه نیروهای امنیتی با عوامل این حادثه شد.
کد خبر : 313074

حمید قزوینی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اهداف عاملان حادثه تروریستی اهواز گفت: عمق این جنایت به‌طور مشخص نشان می‌دهد دشمنان به دنبال ایجاد بی‌ثباتی، ارعاب بین مردم و خدشه‌دار کردن وحدت و کیان ملی و ناامنی در فضای داخلی کشور هستند.

وی افزود: این شیوه‌ برخورد دشمنان در گذشته ایران و سایر کشورها خیلی جواب نداده است و تجربه ثابت کرده  به نتیجه نخواهند رسید. به طور اساسی عملیات‌های تروریستی و خشونت‌های این‌چنینی که مردم و بی‌پناهان را هدف قرار داده، حتی نظامیان را در غیر زمان دفاع با آن‌ها درگیر می‌شوند به نتیجه نخواهد رسید.

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام تصریح کرد: در شرایط فعلی آنچه متوجه نخبگان، احزاب، چهره‌های ملی، دستگاه‌های رسمی، مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی می‌شود، این است که تلاش کنند از این وقایع تحلیل کارشناسانه، منطقی و اقناع‌کننده به افکار عمومی ارائه کنند.

وی افزود: نخبگان، چهره‌های ملی و نهادهای فرهنگی تلاش کنند از هیجان‌زدگی کاذب که به وسیله برخی از رسانه‌های معاند و افراد فریب‌خورده به جامعه ارائه می‌شود، ممانعت کنند. نخبگان جامعه را از گرفتار شدن به تحلیل‌های شتاب‌زده دور کنند تا جامعه بتواند به‌طور طبیعی با این‌گونه حوادث روبه‌رو شود.

قزوینی خاطرنشان کرد: همچنین دستگاه‌های سیاسی، امنیتی و نظامی موظف‌اند با قاطعیت به ابعاد داخلی و خارجی این‌گونه رویدادها بپردازند و از ظرفیت‌های کشور در همه ابعاد بخواهند تا مانع تکرار این‌گونه حوادث شوند.

انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته