دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1397 - 12:36
از سوی سخنگوی حزب اعتماد ملی؛

جزئیات برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی اعلام شد

سخنگوی حزب اعتماد ملی از برگزاری کنگره این حزب در روز 6 مهر خبر داد و گفت: انتخابات به صورت متمرکز و به مدت یک روز از ساعت 9 تا 12 صبح برگزار خواهد شد.
کد خبر : 313022
t_4861_400x280_13970520000900_Test_PhotoN.jpg

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی در روز 6 مهر خبر داد و گفت: انتخابات به‌صورت متمرکز و حضوری در هتل المپیک تهران به مدت یک روز از ساعت 9 تا 12 صبح برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از بررسی کنگره دوم حزب اعتماد ملی در یک ماه گذشته، کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور، کنگره را به‌طور کلی مورد تأیید قرار داد و تنها به انتخاب اعضای شورای مرکزی اشکال وارد کرد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: وزارت کشور به دبیرکل حزب اعتماد ملی ابلاغ کرد که ‌باید کنگره‌ای را برای رأی‌گیری مخفی برگزار کند، یعنی اعضای شورای مرکزی باید با رأی‌گیری مخفی انتخاب شوند و به همین دلیل آقای حضرتی به‌عنوان رئیس، دستور برگزاری انتخابات کنگره را اعلام کردند.

گرامی‌مقدم با بیان اینکه وی از طرف دبیرکل حزب اعتماد ملی به‌عنوان جانشین ستاد کنگره اعتماد ملی معرفی شدند، تصریح کرد: در 20 روز گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته 25 استان برای حضور در انتخابات حزب اعتماد ملی اعلام آمادگی کردند.

وی با تصریح اینکه همه اعضا رؤسای شعب شهرستانی و استانی خود را معرفی کرده‌اند و کارت ورود به جلسه و اعتبارنامه آن‌ها صادر شده است، ادامه داد: هم‌اینک 10 شاخه و 10 کمیته و پنج دفتر حزب اعتماد ملی، اعضای خودشان را به ستاد کنگره معرفی کرده‌اند و تمامی شرایط برای برگزاری کنگره و انتخاب اعضای شورای مرکزی آماده است.

وی از نام‌نویسی نامزدها برای عضویت در شورای مرکزی خبر داد و گفت: افراد واجد شرایط تا سه‌شنبه این هفته فرصت دارند جهت نام‌نویسی اقدام کنند و کسانی‌که سه سال عضویت در حزب داشته و میثاق‌نامه را امضا کرده باشند، می‌توانند برای عضویت در شورای مرکزی اقدام کنند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تا چند روز آینده تمامی اعتبارنامه‌ها صادر خواهد شد، ادامه داد: تاکنون اعتبارنامه 90 درصد افراد صادر شده که حدود 570 عضو دارای اعتبارنامه هستند و این عدد تا روز سه‌شنبه به 600 نفر خواهد رسید.
 
 انتهای پیام/4071/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته