دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1397 - 15:55
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر:

دشمنی‌های 40 ساله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نبرده است

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باید منتظر مشخص شدن ابعاد و دلایل وقوع این حمله وحشیانه بود خاطر نشان کرد: البته ملت ایران بارها شاهد این‌چنین دشمنی‌ها از سوی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در این مسیر صبر و ایستادگی کرده است.
کد خبر : 312939

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی در جمع مدیران و کارکنان ساختمان صلح جمعیت هلال احمر با اشاره به حملات تروریستی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در رژه نظامیان اهواز گفت: تروریست‌هایی که امروز با حملات وحشیانه خود به مردم اهواز حمله‌ور شده و عده‌ای را به شهادت رساندند از همان سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی با تعرض به منافع و هدف قراردادن وحدت ملت ایران سعی در ایجاد تفرقه در صفوف متحد ملت داشتند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باید منتظر مشخص شدن ابعاد و دلایل وقوع این حمله وحشیانه بود، افزود: البته ملت ایران بارها شاهد این‌چنین دشمنی‌ها از سوی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در این مسیر صبر و ایستادگی کرده است.

وی در همین زمینه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و ایستادگی، صبر و مقاومت رزمندگان و فرزندان این مرز و بوم در هشت سال جنگ نابرابرانه مقابل رژیم بعثی عراق خاطر نشان کرد: یادآوری این رشادت‌ها نشان می‌دهد که این روحیه صبوری و ظلم ستیزی در دل ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی وجود داشته و نخواهد گذاشت برخی مشکلات و کمبودهای امروز خللی در پیشبرد اهداف مقدس این نظام بوجود آورد.

معزی در جمع بندی این بخش از سخنان خود روحیه آزادگی و همچنین صبر و مقاومت در برابر مشکلات ملت ایران را برگرفته از مکتب حسینی دانست و تصریح کرد: در مکتب عاشورایی آزادگی همواره رکن اساسی است چرا که حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر ظلم به بشریت آموخت که صبر به معنای تن دادن به ذلت نیست بلکه مقاومت کردن و ثابت قدم بودن در مسیر صحیح و الهی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حضرت زینب (س) را اسوه و الگوی صبر و مقاومت دانست و گفت: این بانوی بزرگ اسلام با ایستادگی در برابر انبوهی از مصیبت‌ها موجب ماندگاری نهضت و قیام حسینی در امتداد تاریخ شده و الگویی همیشگی برای زندگی امروز مسلمانان و بلکه ملت‌ها است.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید با تبیین و نگاه دقیق به گسترده عاشورای حسینی، از آن قیام تاریخی درس صبر و مقاومت گرفت، افزود: صبر در اطاعت از خداوند، صبر در مصیبت‌ها و همچنین صبر در برابر معصیت و نافرمانی خداوند همواره مورد تأکید پیشوایان دینی بوده است.

انتهای پیام/4044/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته