دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

تروریست‌ها پاسخ اعمال ضدانسانی خود در اهواز را دریافت خواهند کرد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز گفت: تروریست‌های جنایتکار و حامیان خبیث منطقه‌ای و خارجی آن‌ها پاسخ این دست اعمال ننگین و ضد انسانی خود را دریافت خواهند کرد.
کد خبر : 312936

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل، سردار غلامرضا جلالی با صدور پیامی، اقدام تروریستی در اهواز را محکوم کرد و به بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت.


در این پیام آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستی اهواز و شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیز و قهرمان ما، در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، غمی جانکاه بر عزاداران حسینی افزود. دشمنان کوردل و زبون ملت بزرگ ایران اسلامی این بار در آغاز هفته دفاع مقدس به حمله‌ای ناجوانمردانه و تروریستی در شهر و استانی که همچنان خاطره جان‌فشانی، ایثار و شهادت فرزندان غیور آن در هشت سال دفاع مقدس در وجب‌ به‌ وجب خاک مقدس آن جاری و ساری است، آن‌هم در روزهایی که هنوز دل‌های سوخته عاشقان مکتب عاشورایی حسین (ع) که در دهه اول محرم به یاد مولای مظلوم خود بر سر و سینه زدند، در سوزوگداز است، اقدام کردند.


این بیانیه در ادامه می‌افزاید: این جنایت در ادامه کینه‌توزی‌های چهل سال گذشته بر علیه انقلاب و نظام می‌باشد اما ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند وهمانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند:"به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همهٔ دشمنی‌ها فائق خواهد آمد." این‌گونه اقدامات هیچ‌گونه خللی در اراده راسخ آن‌ها نخواهد داشت و همچون گذشته استوار و ثابت‌قدم به دفاع از آرمان‌های خویش ادامه خواهند داد.


در پایان این بیانیه تأکید شده است: بی‌شک این دست از اقدامات جنایتکارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه بی‌امان با تروریسم راسخ‌تر خواهد کرد و تروریست‌های جنایتکار و حامیان خبیث منطقه‌ای و خارجی آن‌ها پاسخ این دست اعمال ننگین و ضد انسانی خود را دریافت خواهند کرد.


انتهای پیام/4071



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته