دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حوزه هنری منتشر کرد؛

فراخوان تولید آثار تجسمی با موضوع حادثه تروریستی در اهواز

حوزه هنری در نظر دارد با هدف محکومیت حادثه تروریستی اهواز که به شهادت و مجروح شدن هموطنانمان منجر شد، نمایشگاه پوستری را با این موضوع برگزار کند.
کد خبر : 312903

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از حوزه هنری، حوزه هنری در نظر دارد با هدف محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته اهواز که به شهادت و مجروح شدن هموطنانمان منجر شد، نمایشگاه پوستری را با این موضوع برگزار کند.


هنرمندان می‌توانند آثار خود را با در نظر گرفتن محورهای «محکومیت ترور و تروریسم»، «ادای احترام به شهدا و مجروحان این حادثه»، «محکومیت دشمنان منطقه‌ای ایران (رژیم آل‌سعود و متحدانش و رژیم صهیونیستی)، آمریکا و ایادی آن در جهان به‌ عنوان حامیان و عاملان تروریسم»، «اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در برابر کوردلی و توطئه‌ دشمنان ایران»، «تکریم ایثار و فداکاری سربازان میهن»، «طاها؛ شهید چهار ساله حادثه تروریستی اهواز، فرزند همه ایرانیان»، «امتداد حماسه حسینی؛ رمز پیروزی حق بر باطل»، «رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر» به پست الکترونیکی posterforahvaz@gmail.com ارسال کنند. آثار تأییدشده در نمایشگاه‌های منتخب سراسر ایران به‌ نمایش در خواهند آمد.


همچنین مهلت این فراخوان حداکثر تا ساعت 14 روز دوشنبه (دوم مهر) است و حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی، روایت فتح، خانه طراحان انقلاب اسلامی، خانه طراحان انقلاب اسلامی همدان، نهضت مردمی پوسترهای انقلاب و مجمع طراحان گرافیک اسلامی آیه از حامیان این نمایشگاه هستند.


انتهای پیام/4071/4079/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته