دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 15:55

آیین شهرفرنگ‌خوانی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

هم‌زمان با گشوده‌شدن درهای «پشت صحنه کتابخانه و موزه ملی ملک» به روی گردشگران و برگزاری تور گردشگری «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک»، آیین شهر فرنگ‌خوانی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران انجام می‌شود.
کد خبر : 31289

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، علاقه‌مندان به تماشای سنت و آیین شهرفرنگ‌خوانی می‌توانند در روزهای برگزاری تور «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک»، 25، 26 و 29 مرداد و 2 و 4 شهریور 1394 خورشیدی در میانه ساعت‌های 9 تا 12:30 در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران حضور یابند.


تور گردشگری «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک»، هم‌زمان با برگزاری جشنواره ماه هشتم در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار می‌شود. در این برنامه جذاب و متفاوت، درهای پشت صحنه موزه ملی ملک به مناسبت فرارسیدن جشن‌های میلاد امام رضا علیه‌السلام برای شما مهمانان و گردشگران این تور گشوده خواهد شد تا از صحنه و پشت صحنه موزه ملی ملک بازدید کنند.


با توجه به تکمیل ظرفیت تور «صحنه و پشت صحنه کتابخانه و موزه ملی ملک»، علاقه‌مندان به تماشای آیین شهر فرنگ‌خوانی، صرفا برای دیدن این برنامه می‌توانند در تاریخ‌های یادشده در کتابخانه و موزه ملی ملک حضور یابند.


کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی است که در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» جای گرفته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: موزه ملک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته