دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 15:08

وزیر کار: رفع نابرابری‌ها از اهداف سفرهای استانی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرگان گفت: رفع نابرابری‌ها در استان‌های مختلف کشور از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت است.
کد خبر : 31282

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی ربیعی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه گرگان مرکز استان گلستان، افزود: یکی از برنامه‌های دولت مطالعه کمبودهای استان‌ها و رفع آن در قالب برنامه ششم توسعه است.


وی تصریح کرد: امید داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چند استان نابرابر به عدالت و برابری در همه زمینه‌ها دست یابند.


ربیعی در خصوص برنامه‌های سفر به استان گلستان نیز گفت: بررسی چند پروژه مختلف در زمینه اشتغال، درمان و بیمه روستایی در دستور کار قرار دارد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بررسی اشتغال در بخش‌های مختلف گلستان، بیمه روستاییان و کمک به تناسب‌سازی فنی و حرفه‌ای در استان را از دیگر برنامه‌های سفر بیان کرد و افزود: حل مشکل بیکاری درحد وسع دولت، گسترش فعالیت‌های بهزیستی و بازدید از چند از پروژه در این بخش از دیگر اهداف است.


وی به منظور بهره‌برداری از چند طرح در حوزه ورزش کارگران و مراکز معلولان زیر پوشش بهزیستی، کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی، بازدید از مجموعه‌های ورزشی، فرهنگی در دست ساخت و برگزاری نشست‌هایی با تشکل‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران ادارات شهرستانی و شرکت در نشست شورای اداری به گلستان سفر کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته