دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1397 - 22:31
رئیس قوه قضائیه:

سرشاخه‌های مزدور حادثه تروریستی اهواز زودتر شناسایی شوند

رئیس قوه قضائیه در پیامی با توجه با حادثه خونین مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز تأکید کرد: سرشاخه‌های مزدور این حادثه تروریستی زودتر شناسایی شوند.
کد خبر : 312780

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اداره‌کل روابط عمومی قوه قضائیه، در متن پیام آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان‌مان گردید، موجب اندوه و تأثر همگان شد.


در این پیام تصریح شده است: همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه‌جانبه کشورهای سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تأمل‌برانگیز است. تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران سال‌هاست قربانی اقدامات تروریستی افراد متکی به کشورهای سلطه هستند.


در این پیام بیان شده است: ملت و مسئولان ما هیچ‌گاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده و همه توان خود را در مقابله با جریانات وابسته و مزدور ادامه خواهد داد؛ در این راستا لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران به‌کار برده و این اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌دهد که دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی و ارزشی برخورد قاطع، سریع و توأم با اقتدار تام با این جریانات خواهد داشت.


در پایان این پیام اضافه شده است: همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه به‌عمل آورده و نتیجه را سریعاً اعلام کنند.


انتهای پیام/4078/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته