دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1397 - 01:40

کولاکوویچ مقصر شکست‌های تیم ملی است؟

شکست تیم والیبال ایران مقابل بلغارستان و کانادا باعث شد تا اهالی والیبال عملکرد ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی را مورد نقد قرار دهند و او را عامل اصلی شکست تیم بدانند.
کد خبر : 312729

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، والیبال ایران روزهای شلوغی را از ابتدای سال پیشت سر گذاشت، رقابت‌های جام ملت‌های والیبال در خردادماه برگزار شد و شاگردان کولاکوویچ نتایج خوبی کسب نکردند و در نهایت در جایگاه دهم قرار گرفتند.


بعد از این رقابت‌ها، ملی‌پوشان خودشان را برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کردند و در حالی که قرار نبود به بازی‌های آسیایی اعزام شوند، به یک‌باره با نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ورق برگشت و ‌با توجه به اهمیت تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته و کسب مدال طلا، تیم ملی راهی اندونزی شد و توانست به مدال طلا هم برسد.


با توجه به اینکه قهرمانی جهان پیش‌روی ملی‌پوشان بود، آنها بلافاصله پس از جاکارتا در تورنمنت چهارجانبه حضور پیدا کردند و با تیم‌های آمریکا، کانادا و اسلوونی رقابت‌ کردند و از آنجا هم راهی بلغارستان شدند تا در آوردگاه جهانی رودروی بزرگان والیبال جهان قرار بگیرند.


امسال بلندقامتان در ابتدای رقابت‌های قهرمانی جهان شروع خوبی داشتند و مقابل پورتوریکو، بلغارستان، کوبا و فنلاند پیروز میدان شدند. البته مقابل لهستان نتیجه را واگذار کردند اما با این حال به مرحله دوم صعود کردند.


تیم ملی والیبال در حالی مقابل بلغارستان به میدان رفت که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. باخت مقابل بلغارستان آن هم در شرایطی که در مرحله مقدماتی، تیم ملی ایران، بلغارستان را شکست داده بود، باعث تعجب همگان شد. البته‌ خیلی از اهالی والیبال مقصر این باخت را اشتباهات کولاکوویچ سرمربی تیم ملی می‌دانند، از نظر آنها کولاکوویچ تعویض‌های درست و به جایی نداشت و از آنالیزورها هم کمک نگرفت، به همین دلیل تیم ایران در مرحله دوم نتوانست حریف تیمی شود که آن را در مرحله مقدماتی شکست داده بود.


البته بدون شک میدان ندادن به بازیکن تأثیرگذاری مانند معنوی‌نژاد هم در جریان بازی مقابل بلغارستان شرایط این بازی را تغییر داد و در نهایت باخت ایران را به همراه داشت.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته