دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1397 - 15:12
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

حادثه اهواز نشانه درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب ایران است

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حادثه کور تروریستی تکفیری‌ها و مزدوران آمریکایی و صهیونیست‌های آل‌سعود در اهواز نشانه یأس، زبونی و درماندگانی دشمنان اسلام و انقلاب ایران است.
کد خبر : 312699

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در اهواز گفت: حادثه کور تروریستی تکفیری‌ها و مزدوران آمریکایی و صهیونیست‌های آل‌سعود در اهواز نشانه یاس، زبونی و درماندگانی دشمنان اسلام و انقلاب ایران است.


وی افزود: این جنایات وحشیانه در پی شکست‌های پی‌درپی تکفیری‌ها و مزدوران سعودی از جبهه مقاومت و نیز خلق حماسه عاشورایی دهه محرم توسط مردم خوزستان به‌ویژه در مناطق عربی اتفاق افتاده است.


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این حادثه نشان داد که دشمنان ملت و مزدوران به بن‌بست رسیده‌اند، زیرا ملت عاشورایی ایران اسلامی و مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان با بصیرت و یکپارچگی و عشق وفاداری به مکتب حسینی و پیروی از خط امام و رهبری در برابر دشمنان در صحنه با وحدت حاضر هستند و چشم فتنه وهابی‌های مزدور آل‌سعود را کور خواهند کرد.


وی افزود: مشت‌آهنین و ضربه کوبنده و تنبیه‌کننده، پاسخ این جنایت‌کاران ضدبشری است. نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران و نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس با این جنایت وحشیانه که در آن کودک در آغوش مادر شهید شده است، آسیب نمی‌بیند، بلکه بر بصیرت، وحدت و هوشیاری مردم می‌افزاید.


عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم خوزستان به‌ویژه عشایر غیور و فداکار و وفادار انقلاب به شکل یکپارچه با نشانه‌های سنتی خود و با بیرق‌های «هیهات‌من‌الذله و لبیک یا حسین» در تشییع جنازه باشکوه این شهدا شرکت خواهند کرد.


وی گفت: متأسفانه این جنایت‌کاران توسط آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به شکل وقیحانه حمایت می‌شوند و شبکه‌های ماهواره‌ای آن‌ها در برخی کشورهای اروپایی روزانه به نمایش جنایت خود علیه مردم ایران می‌پردازند و مردم حاضر در صحنه را همواره تهدید می‌کنند. مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریست‌های تکفیری و داعشی، باید این جنایت وحشیانه را محکوم کنند. مردم از این جنایتکاران بیزارند و با شرکت در تشییع‌ پیکر این شهدا، وحدت، برادری و هوشیاری خود را ثابت خواهند کرد.


کعبی افزود: البته نیروهای امنیتی و انتظامی قاطعانه پاسخ این جنایتکاران را دادند و هر چهار تروریست به درک واصل شدند و انتظار آن است که بر سطح هوشیاری و ضریب امنیتی نیروهای امنیتی و انتظامی افزوده شود تا دشمنان نتوانند ناامنی ایجاد کنند.


انتهای پیام/4071/ن



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته