دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1397 - 15:32
رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان رباط‌کریم:

حذف پایه دهم دبیرستان صحت ندارد

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان رباط‌کریم گفت: حذف پایه دهم فقط در دبیرستان دخترانه بانو خمسه صورت نگرفته و امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنج دبیرستان دخترانه و سه دبیرستان پسرانه در مقطع دهم ثبت نام می‌کنند.
کد خبر : 312694

محمدحسن رفیعی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص حذف پایه دهم یکی از دبیرستان‌های دخترانه این شهرستان اظهار کرد: این تصمیم با توجه به همجواری سه مدرسه توحید، بانو خمسه، شاهد کوثر و نیاز به ثبت نام در پایۀ اول گرفته شده است.


وی افزود: با توجه به رشد بالای دانش‌آموزان در شهر پرند، رباط‌کریم، نصیرشهر و گستردگی بالای سنی این تعادل در بین آنان به هم خورده است.


رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم گفت: ما در سال‌های گذشته برای ایجاد تعادل سیستمی در بین پایه‌های تحصیلی این اقدام را انجام داده‌ایم و این امر فقط مختص به دبیرستان بانو خمسه نبوده است.


رفیعی ادامه داد: امسال ورودی دوره دهم این شهرستان نزدیک به 4 هزار نفر بوده است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنج دبیرستان دخترانه و سه دبیرستان پسرانه در حال حاضر در مقطع دهم ثبت نام می‌کنند.


وی گفت: با توجه به نزدیکی این سه دبیرستان در شعاع 200 متری و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی هیچ مشکلی از بابت رفت و آمد دانش‌آموزان وجود نخواهد داشت.


بر اساس این گزارش، پیش از این مدیر دبیرستان بانو خمسه در رباط‌کریم با اشاره به حذف پایه دهم این مدرسه در سال تحصیلی جدید مدعی شده بود که پایه دهم فقط از این دبیرستان حذف شده است در حالی که به گفته رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم این اقدام در سال‌های اخیر به منظور تعادل سیستمی صورت گرفته است.


انتهای پیام/4044/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
پانته آ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
۰
این بجای عذرخواهیتونه؟
هلدینگ شایسته