دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 14:40
یحیایی در گفت‌وگو با آنا:

واحد بوشهر از امکانات ورزشی و رفاهی مناسبی برخوردار است/ رونق ورزش دانشگاهیان در دستور کار

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: ورزش یکى از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمى‌هایى است که مى‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند.
کد خبر : 31264

دکتر داوود یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه واحد بوشهر از امکانات ورزشی و رفاهی بسیار مناسبی برخوردار است، گفت: از این امکانات می‌توان زمین چمن به مساحت 7920 متر مربع، پیست تارتان به مساحت 6722 متر مربع، باشگاه سوارکاری، باشگاه بدنسازی، مجتمع ورزشی سرپوشیده چندمنظوره، زمین والیبال و فوتبال ساحلی و.... را نام برد.


وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما رونق ورزش دانشگاهیان و دانشجویان است که عدم توجه ویژه در این مهم منجر به خسران دانشگاه خواهد شد.


سرپرست حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی واحد بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در شکل‌گیری هویت جوانان و جلوگیری از انحرافات و آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر سهم بسزایی در توسعه استان بوشهر دارد و بخش قابل توجهی از مسئولان استان بوشهر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر هستند.


یحیایی با تأکید بر اینکه دانشجویان سرمایه اصلی جامعه هستند، بیان کرد: دانشگاه محیطی مناسب برای رشد و بالندگی جوانان است. فعال کردن کانون‌های فرهنگی، هنری و ورزشی ضروری است. دانشجویان باید به جز درس خواندن و به دنبال کسب علم دانش بودن با شرکت در فعالیت‌های فوق برنامه پژوهشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی با مسائل مختلف جامعه آشنا شوند و نسبت به محیط پیرامون خود تأثیرگذار باشند.


وی تأثیرگذاری بر جامعه را از مهم‌ترین ویژگی دوران دانشجویی برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه می‌توانند سهم بسزایی در عرصه مختلف جامعه داشته باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب