دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 13:41

پیام تسلیت مدیر عامل تامین اجتماعی به مناسبت درگذشت آتش‌نشان فداکار بندرعباسی

در پی درگذشت برکت جوذری، فرمانده ایستگاه شماره یک آتش نشانی بندرعباس، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی درگذشت این بیمه شده و آتش نشان فداکار و تلاشگر را تسلیت گفت.
کد خبر : 31259

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ در پی درگذشت برکت جوذری فرمانده ایستگاه شماره یک آتش نشانی بندرعباس، محمدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی به خانواده و همکاران این مامور آتش نشانی نوشت:


«مرگ انسان‌های مومن و تلاش‌گر وصال با معبود خویش است. خبر درگذشت آقای برکت جوذری آتش نشان فداکاری که برای نجات مهمانان در یکی از هتل‌های بندرعباس و با در اختیار قرار دادن ماسک خود به یکی از مصدومان، جان خود را از دست داد، موجب تاثر و تالم شد.


در گذشت آن بیمه شده سازمان را به خانواده محترم وی که می‌دانم روزهای سختی را می‌گذرانند و همچنین همکاران شریف ایشان، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم که عمر شریف خویش را در خدمت به مردم سپری کرده است، علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌کنم.»


همچنین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دستور اداری به مدیرکل استان هرمزگان، خواستار بررسی مشکلات خانواده این مرحوم و برقراری سریع مستمری به بازماندگان وی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته