دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1397 - 13:26
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با آنا:

آتش‌نشانی در تاسوعا و عاشورای حسینی تماسی نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در روز تاسوعا و عاشورای امسال آتش‌سوزی گسترده‌ای در سطح شهر تهران نداشتیم و مراسم هیأت‌ها از قبیل خیمه‌سوزان، بدون حادثه خاصی انجام شد و در این مورد تماسی با سازمان آتش‌نشانی گرفته نشد.
کد خبر : 312494

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در پاسخ به‌سؤالی درباره این‌که آیا آتش‌سوزی گسترده‌ای در تاسوعا و عاشورای حسینی صورت گرفته است یا خیر اظهار کرد: خداراشکر در روز تاسوعا و عاشورای حسینی موردی به سازمان آتش‌نشانی اعلام نشد و با این‌که اکثر هیأت‌ها در روز دهم محرم مراسم خیمه‌سوزان دارند، با این‌حال تماسی در خصوص آتش‌سوزی هیأت‌ها با سازمان گرفته نشد؛ بنابراین تاسوعا و عاشورای امسال بدون حادثه خاصی که منجر به مصدومیت شدید یا فوتی شود، سپری شد.


وی ادامه داد: به‌طور کلی در دهه اول محرم چند مورد آتش سوزی مختصر در تکایا داشتیم و در اکثر موارد قبل از این‌که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه برسند، آتش توسط خود افراد خاموش شده بود.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با تشکر از مردم به‌جهت رعایت نکات ایمنی در سیم‌کشی‌ها، غذا پختن و برگزاری مراسم خیمه‌سوزان خاطرنشان کرد: در دهه اول امسال، نسبت به سال گذشته رشد خوبی در جهت پایین آمدن آتش‌سوزی‌ها داشتیم که این امر به خود مردم برمی‌گردد که نکات ایمنی را در حین برگزاری مراسم عزاداری رعایت کردند.


انتهای پیام/4083/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته