دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 13:18
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 88

میزبان با شکست آغاز کرد/ گلستان خود را نخستین مدعی بسکتبال دسته دوم معرفی کرد

روز اول مسابقات بسکتبال دسته دوم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی سمنان در مجموعه ورزشی آزادگان این واحد دانشگاهی آغاز شد. در روز نخست این مسابقات و از گروه دوم چهار دیدار برگزار شد که تیم‌های کردستان و هرمزگان با نتیجه 60 بر 41 با پیروزی تیم کردستان به کار خود پایان دادند.
کد خبر : 31245

به گزارش خبرنگار خیرگزاری آنا، در دومین دیدار تیم‌های گلستان و خراسان جنوبی به دیدار هم رفتند که تیم گلستان توانست در یک دیدار راحت با نتیجه 52 بر 20 بر حریف خود غلبه کند.


دیدار سوم از همین گروه با رقابت تیم‌های کردستان و خراسان جنوبی برگزار شد که در پایان کردستانی‌ها با نتیجه 56 بر33 پیروز این دیدار بودند.


دیدار آخر روز نخست مصاف گلستان بود با سمنان میزبان؛ دیداری نزدیک و نفس گیر که با تساوی 73 بر 73 مساوی خاتمه یافت. دیدار دو تیم در وقت اضافه حکم به برتری 94 بر 86 گلستانی‌ها داد تا گلستان با شکست میزبان خود را به عنوان نخستین مدعی قهرمانی معرفی کند.


مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 9 تیم و در دو گروه 4 و 5 تیمی برگزار می‌شود که در روز نخست تنها تیم‌های گروه 2 با هم مصاف دادند. این مسابقات امروز در دو گروه و با برگزاری 4 دیدار در دور دوم ادامه خواهد داشت.


آیین آغاز این مسابقات با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با شکوه خاصی در مجموعه ورزشی آزادگان سمنان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته