دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 14:20
در گفت‌‎وگو با آنا

مجید صالح: قبل از بازی به سوی قلعه‌نویی می‌رویم/ اعلام آخرین وضعیت خسرو حیدری، پروبجیچ، ریوالدو و فخرالدینی

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: کادر فنی و بازیکنان استقلال قبل از بازی با ملوان به سمت قلعه نویی خواهند رفت.
کد خبر : 31244

مجید صالح ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار روز جمعه استقلال با ملوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، بیان داشت: «ملوان امسال از بهترین تیم‌های لیگ است. می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم و برای شکست انزلی‌چی‌ها باید بیشتر از دیدار با سیاه‌جامگان تلاش کنیم. ملوانی‌ها با گرفتن چند بازیکن سرباز باتجربه آمادگی خود را بالا برده اند. کادرفنی قوی این تیم که در راس آن امیر قلعه نویی قرار دارد، مسلما در هر بازی بهترین ترکیب ممکن را برابر حریف به میدان می فرستد و این کار ما را به مراتب سخت تر می کند.»


وی درباره حواشی زیادی که پیرامون تیم ملوان وجود دارد و اینکه این حواشی چقدر به استقلال کمک می‌کند تا مقابل ملوان به برتری برسد، گفت: «کادر فنی استقلال به اخبار حاشیه ای انزلی توجهی ندارد. ملاک برای ما بازی فوق العاده ملوان مقابل ذوب آهن در هفته گذشته است. شاگردان قلعه نویی با ارائه یک بازی برتر توانستند 3 امتیاز آن بازی را کسب کنند و نشان دادند از آمادگی بالایی برخوردارند. ملوان اصلا قابل مقایسه با تیم فصل گذشته اش نیست. این واقعیتی بود که در بازی اول این تیم برابر ذوب آهن مشخص بود.»


دستیار اول مظلومی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در بازی هفته اول لیگ برتر موقعیت های فراوانی را برابر سیاه جامگان هدر داد؟ گفت: «اینکه بالای 7 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و تنها دو گل زدیم از چند زاویه قابل بررسی است. نکته اول به عملکرد خوب بازیکنان ما برمی‌گردد که این همه موقعیت را نصیب تیم کردند. مورد بعدی عدم دقت مهاجمان تیم است که نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند و باید در بازی های بعدی با دقت بیشتر چنین فرصت‌هایی را از دست ندهند. نکته سوم این است تیم در همه بازی ها این اندازه موقعیت گیرش نمی آید و مهاجمان باید یاد بگیرند حداکثر استفاده را از اندک موقعیت هایی که گیرشان می آید، ببرند.»


صالح درباره اینکه چرا دروازه استقلال باید برابر سیاه جامگان به این سادگی باز شود، عنوان کرد: «مهمترین عامل فشار حریف روی دروازه ما بود. دلیل دیگر استفاده اجباری ما از روزبه چشمی و محمدرضا خرسندنیا در پست غیرتخصصی‌شان بود. هماهنگی نبودن خط دفاعی و دورازه بان روی ضربات ایستگاهی برای هر تیمی خطرناک است و ما هم از این ناحیه ضربه خوردیم. در طول هفته روی این تاکتیک تمرینات زیادی انجام دادیم تا مقابل ملوان دروازه مان باز نشود.»


وی با اشاره به احتمال بازگشت خسرو حیدری به ترکیب استقلال مقابل ملوان اظهار کرد: «خسرو از دیروز به تمرینات گروهی تیم اضافه شد و اگر به فرم مورد نظر سرمربی تیم برسد، قطعا مقابل ملوان بازی می کند اما میلاد فخرالدینی هنوز نتوانسته خود را به تیم برساند.»


مربی استقلال در خصوص بازی ایوان پروبجیچ و ریوالدو دسوزا در دیدار این هفته استقلال بیان داشت: «پروبجیچ فقط مشکل هماهنگی با دیگر بازیکنان تیم دارد. او تا همین دو هفته پیش در مسابقات اینرتوتو اروپا بازی می کرده، ولی دسوزا به خاطر مصدومیتی که با آن روبرو است در حال بدنسازی است و احتمالا از هفته سوم در لیست 18 نفره تیم قرار می گیرد.»


صالح در پایان در مورد اینکه بازیکنان استقلال در بازی با ملوان به سمت قلعه نویی خواهند رفت یا خیر، تصریح کرد: «این موضوع جزو مسائل اخلاقی است و مطمئن باشید تمامی بازیکنان استقلال به همراه کادرفنی تیم به سمت قلعه نویی خواهند رفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته