دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1397 - 03:50
دانشجویان پیام‌نور بخوانند؛

آغاز ثبت درخواست مهمانی در دانشگاه پیام‌نور از ۳۱ شهریور

ثبت درخواست مهمانی در دانشگاه پیام‌نور از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و‌ تا ۹ مهر ادامه دارد.
کد خبر : 312406

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهلت درخواست مهمان دانشجویان در تمامی مقاطع دانشگاه پیام‌نور از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و تا نهم مهر ادامه دارد.


مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و دائم و تغییر رشته و تغییر گرایش در هر نیمسال در زمان مشخص شده در تقویم آموزشی امکان‌پذیر است.


دانشجویان برای درخواست مهمان دائم باید حضوری به دانشگاه خود مراجعه کنند.


همچنین دانشجویان برای ارائه درخواست مهمانی موقت به صورت غیر حضوری در سیستم گلستان، باید در روش غیر حضوری به سیستم گلستان پیام‌نور مراجعه کنند و از مسیر آموزش، دانشجو، درخواست‌ها، تقاضای انتقال و مهمان، تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی نسبت به ثبت در خواست خود اقدام کنند.


شرایط مهمان و انتقال در پیام نور خاص نیست. فقط دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد باید موافقت کنند، البته برخی مراکز سخت‌گیریهایی را هم انجام می‌دهند.


دانشجویان باید توجه داشته باشند در صورتی که در سیستم گلستان درخواست مهمان داده باشند تا زمانی که وضعیت دانشجو سیستم گلستان مشخص نشود که با مهمان مبدا و مقصد موافقت کرده‌اند یا نه امکان انتخاب واحد در ترم بعد را نخواهد داشت.


شهریه دانشجویان مهمان به شرح زیر افزایش پیدا می‌کند.


شهریه متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز چهارگانه شهر تهران (پیام‌نور تهران شمال، پیام‌نور تهران جنوب، پیام‌نور تهران شرق، پیام‌نور تهران غرب) با ضریب ۱٫۳ محاسبه و اخذ می‌شود.


شهریه متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز استانها و شهرهای لواسان، دماوند، پردیس، ورامین، پاکدشت و ری با ضریب ۱٫۲ محاسبه و اخذ می‌شود.


شهریه متغیر متقاضیان مهمان موقت یا مهمان دائم از مراکز با نواحی پایین‌تر به بالاتر به غیر از شهرهای مذکور بند ۱ و ۲، بدون ضریب محاسبه و اخذ می‌شود.


در تقویم آموزشی پیام‌نور مهلت ثبت درخواست تغییر رشته و تغییر گرایش در تقویم آموزشی تعیین می‌شود که دانشجویان باید به صورت حضوری به دانشگاه خود مراجعه کنند و درخواست کتبی در دانشگاه خود بدهند.


انتهای پیام‌/۴۰۴۰


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته