دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زنده‌دل عنوان کرد:

رسیدن به خدا با توسل به ائمه اطهار(ع)

یک دوبلور و گوینده رادیو معتقد است که با توسل به ائمه اطهار(ع) می‌توان به خدا وصل شد.
کد خبر : 312396

منوچهر زنده‌دل در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: همه ما با فرهنگ حسینی بزرگ شدیم، حتی مشغول کار هم که شدیم با آن خو داشتیم.


این دوبلور،گوینده رادیو و بازیگر گفت:‌ سال‌هایی را به یاد می‌آورم که در روزهای عاشورا هم مجبور به کار بودیم، اما این عشق حسین(ع) همچنان با ما بود.


وی افزود: همیشه هر درخواستی را که داشتم، از خدای متعال خواسته و گرفته‌ام.


وی با بیان اینکه برای گرفتن حاجات به مراسم‌های عزاداری و سوگواری می‌روم، گفت: بیشتر در این مراسم‌ها به‌خاطر آن شخصیت دوست‌داشتنی که همانا امام حسین‌(ع) است، می‌روم و برای اتفاقاتی که برای ایشان افتاده، عزاداری می‌کنم.


گوینده شخصیت حضرت عباس‌بن‌علی‌(ع) در سریال مختارنامه بیان کرد: وصل شدن به خدا مهم است و می‌توان از طریق همین ائمه (ع) به خدا متصل شد.


وی عنوان کرد: کسانی که وارد حرم امام رضا(ع) یا امام حسین(ع) یا حضرت عباس(ع) می‌شوند به آن حال خوب می‌رسند، در حقیقت این عشق به آن امام است که آنها را به خدای متعال متصل می‌کند.


زنده‌دل گفت:‌ انرژی مثبت در حرم ائمه‌اطهار‌(ع) ما را به اصل (خدا) وصل می‌کند و کما اینکه همین وصل شدن باعث گرفتن حاجات یا شفا یا هر موردی که درخواستمان است، ‌می‌شود.


انتهای پیام/4046/4072/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: دوبلور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته