دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به آنا خبر داد

تجهیز و راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان و آزمایشگاه دامپزشکی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

رئیس دانشگاه آزاد واحد گرمسار با اشاره به اینکه اکثر فعالیت‌های عمرانی و پژوهشی این دانشگاه توسط دانشجویان انجام می‌شود، گفت: پس از راه‌اندازی بیمارستان دامپزشکی، بزرگترین آزمایشگاه دامپزشکی کشور در نیمه اول شهریور ماه دراین واحد افتتاح می‌شود.
کد خبر : 31237

دکتر طاهره میرساردو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره توسعه کیفی این دانشگاه در یک سال اخیربیان کرد: دانشگاه آزاد واحد گرمسار سال گذشته نزدیک به 4600 دانشجو داشت که طی این یک سال با اضافه شدن 26 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف به دانشگاه تعداد دانشجویان به 7 هزار نفرافزایش پیدا کرد.


میرساردو با اشاره به اینکه درسال جاری تعداد زیادی از دانشجویان این واحد فارغ‌التحصیل می‌شوند، گفت: با وجود اینکه دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه در سال جاری زیاد است اما هم‌چنان تعداد دانشجویانی که در این واحد مشغول تحصیل هستند بالای 6 هزار نفر است.


رئیس دانشگاه آزاد گرمسار درباره کیفیت آموزشی این واحد ادامه داد: بیشترین برنامه ریزی درخصوص افزایش کیفیت در دانشگاه صورت گرفته، یک سال قبل دانشجویانی زیادی دراین واحد قصد انصراف داشتند که با اجرای برنامه‌های جدید در دانشگاه ماندند.


وی با تاکید براینکه فضای دانشگاه باید برای دانشجویان مطلوب باشد تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که در یک سال گذشته در دانشگاه آزاد واحد گرمسار مورد توجه قرار گرفته، ایجاد فضای زیبا و مطلوب برای دانشجویان است، به نوعی می‌توان گفت با فضای سبز زندگی را به دانشگاه آورده و محیط دانشگاه برای همه جذاب شد.








دانشگاه گرمسار در طبقه دوم همان ساختمان درحال تجهیز بزرگترین آزمایشگاه دامپزشکی است که تا نیمه اول شهریور افتتاح می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد گرمسار درباره بیمارستان دامپزشکی این دانشگاه خاطرنشان کرد: درحال حاضر در دانشکده دامپزشکی، بزرگترین بیمارستان دامپزشکی کشور راه‌اندازی شده است، هم‌چنین دانشگاه گرمسار در طبقه دوم همان ساختمان درحال تجهیز بزرگترین آزمایشگاه دامپزشکی است که تا نیمه اول شهریور افتتاح می‌شود.


میرساردو با اشاره به اینکه اکثر مسئولیت‌های دانشگاه به خود دانشجویان واگذار شده افزود: تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان و آزمایشگاه دامپزشکی توسط دانشجویان واحد گرمسار تکمیل شده است و این موضوع درتمامی موارد، توسعه دانشگاه اعم از برنامه‌های عمرانی و پژوهشی نیز به دست دانشجویان صورت گرفته و همین مسئله موجب کاهش هزینه بسیار زیادی برای دانشگاه شده است.


رئیس واحد گرمسار درباره توسعه تحصیلات تکمیلی دراین دانشگاه گفت: در این دانشگاه حدود 40 رشته کارشناسی ارشد و 10 رشته دکتری تخصصی در حال تدریس است، هم‌چنین با جذب هیئت علمی جدید در طول زمان به این رشته‌ها اضافه می‌شود. لازم به ذکر است که این واحد بعد از واحد شاهرود پیشرفت زیادی در توسعه تحصیلات تکمیلی داشته و نقش مهمی را دراستان سمنان در این زمینه ایفا می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب