دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1397 - 07:04
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با آنا:

فهم آیین‌نامه‌های آموزشی با خود دانشجویان است

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مسئولیت فهم آیین‌نامه‌های آموزشی با دانشجویان است.
کد خبر : 312358

سید محمدحسین کریمیان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: حدود ۲ هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۲۸۳ نفر در مقطع دکتری و یک هزار و ۴۹۳ نفر در دوره کارشناسی به دانشگاه امیرکبیر پذیرش شدند.


وی افزود: ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری هنوز در دانشگاه ادامه دارد ولی ثبت‌نام دانشجویان دوره کارشناسی از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود.


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شده است ولی کلاس دانشجویان جدیدالورود از یکشنبه یکم مهر شروع می‌شود.


کریمیان در توصیه آموزشی به دانشجویان جدیدالورود ادامه داد: ورودی‌های جدید باید ترم اول را خیلی جدی بگیرند چراکه درس‌های ترم اول بیشتر علوم پایه و سخت است.


وی تأکید کرد: دانشجویان باید بدانند که دانشگاه با مدرسه متفاوت است، در مدرسه قوانین تحکمی هستند ولی در دانشگاه نظم و قوانین موجود و دانشجویان در اجرای آن خودشان تصمیم‌گیرنده است. دانشجویی که در کلاس‌ها غیبت دارد‌، کسی او را مآخذه نمی‌کند ولی بعدا عواقب خود را دارد.


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: فهمیدن قوانین آموزشی برعهده دانشجوست. دانشجویان می‌توانند همه قوانین مورد نیاز را از طریق سایت دانشگاه مشاهده و در موارد مورد نیاز براساس آن اقدام کنند. در هر مساله‌ای دانشجویان باید براساس قوانین عمل کنند و نفهمیدن قانون قابل توجیه نیست.


انتهای پیام/۴۰۴۰


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته