دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 13:04
در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد صورت گرفت؛

آغاز دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور170 استاد

دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز به کار کرد.
کد خبر : 31230

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور 170 استاد از خراسان رضوی و 20 استاد مهمان از دانشگاه امام رضا (ع) با هدف توانمندسازی اعضای هیات علمی در مجتمع علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مراسم افتتاحیه این طرح به اساتید توصیه کرد با دیدگاه تکلیف مدارانه در کارگاه‌های طرح ضیافت اندیشه شرکت نکنند، چرا که دانشگاه محل تفکر و آزاداندیشی است و در فضای تعاملی است که اندیشه‌ها رشد می‌کنند.
دکتر عباس شیخ الاسلامی با بیان اینکه برگزاری طرح ضیافت اندیشه خراسان رضوی سال گذشته از لحاظ کمیت و کیفیت در سطح کشور برتر شناخته شد، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز اساتید با همفکری و هم اندیشی از حضور اساتید ماهر و مجرب این دوره استفاده کنند.
دبیر هم‌اندیشی اساتید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی هم با بیان اینکه دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه تا پانزدهم مرداد ماه جاری در واحد مشهد ادامه می‌یابد، اظهار کرد: استادان از کارگاه‌های اخلاق حرفه‌ای، معرفت شناسی، سیر تحول تاریخ اسلام و تعلیم و تربیت با حضور استادانی همچون دکتر قرا ملکی، دکتر قائمی، دکتر واسعی و دکتر حسینی شاهرودی بهره مند می شوند.
نوید حبیبی، برنامه‌های جنبی این دوره از ضیافت اندیشه اساتید را یادآور شد و گفت: برگزاری اردوی فرهنگی ویژه خانواده‌های اساتید شرکت‌کننده همراه با سخنرانی دکتر حبشی در خصوص تعلیم و تربیت و انجام مسابقه کتابخوانی و نقد فیلم ویژه همسران و فرزندان اساتید از جمله برنامه‌های جانبی این دوره است.
حجت‌الاسلام ترابی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی نیز در ابتدای این مراسم در رابطه با دانشگاه و اندیشه دانشگاهی به بیان مطالبی پرداخت.
طرح ضیافت اندیشه در راستای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی، تقویت روحیه خودباوری و ارتقاء سطح اخلاقی، فکری و اعتقادی و افزایش بصیرت دینی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی ، برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته